Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na dofinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1198G na odcinku Radusz-Kołczygłowy

Gmina Kołczygłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 8213231 , fax. 0-59 8213597
  • Data zamieszczenia: 2011-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołczygłowy
    ul. Słupska 56 56
    77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
    tel. 0-59 8213231, fax. 0-59 8213597
    REGON: 77097951300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kolczyglowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na dofinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1198G na odcinku Radusz-Kołczygłowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielnie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na dofinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1198G na odcinku Radusz-Kołczygłowy (Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych) - CPV: 66 11 30 00-5 usługi udzielania kredytu 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 500 000,00 zł na dofinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1198G na odcinku Radusz-Kołczygłowy (Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych). Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w dwóch transzach. Spłata kredytu nastąpi w latach 2012-2013. Spłata odsetek: a) Zamawiający wymaga zastosowania karencji w spłacie odsetek od daty uruchomienia transzy do dnia 30.03.2012 r. b) termin spłaty odsetek: - za cały okres karencji, tj. od daty uruchomienia transzy do dnia 30.03.2012 r. jednorazowo w terminie do 31.03.2012 r., - po okresie karencji tj. od dnia 31.03.2012 do dnia zakończenia spłaty, płatne miesięcznie do dnia 30-tego każdego następnego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank. - w przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wpłaty odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. Okres kredytowania - od 4 listopada 2011 r. do 30 grudnia 2013 r. 3. Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego, na wskazany rachunek bankowy do 4 listopada 2011 r. Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu. Zamawiający nie wyraża zgody na uiszczanie dodatkowych opłat manipulacyjnych, administracyjnych i innych stosowanych w wewnętrznych uregulowaniach banku. Jedyny koszt kredytu stanowić może jednorazowa prowizja i oprocentowanie kwoty kredytu. 4. W przypadku, gdy termin spłaty rat kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona spłat raty w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 5. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części w terminie uzgodnionym z kredytodawcą bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. 6. Oprocentowanie kredytu: 1) Według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększone o stałą marżę banku, gdzie: a) stopa bazowa - zmienna w okresach miesięcznych stawka WIBOR 1M dla jednomiesięcznych złotowych depozytów w PLN na warszawskim rynku międzybankowym z ostatniego dnia miesiąca mająca zastosowanie od pierwszego dnia miesiąca następnego. b) marża banku - stała dla całego okresu kredytowania. 2) Oprocentowanie naliczane będzie wyłącznie od kredytu rzeczywistego udzielonego, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, a w roku przestępnym - 366 dni. 3) Dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć stopę procentową (bazową) - WIBOR 1M z dnia 26.09.2011 r. - 4,43 % 7. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. Zastrzega się wysokość prowizji maksymalnie do 0,5%. 8. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 10. W związku z udzieleniem kredytu wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych, w tym prowizji związanej z rozpatrzeniem wniosku. 11. Kredyt będzie dostępny w dniu następnym po podpisaniu umowy kredytowej oraz po ustanowieniu prawnego zabezpieczenia kredytu. 12. Zmawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia spłat poszczególnych rat kapitałowych oraz ich wysokości bez dodatkowych kosztów przy zachowaniu ostatecznego terminu spłaty z zastrzeżeniem, że zmiany te nie wpłyną na przekroczenie ustawowych wskaźników zadłużenia i obsługi zadłużenia zgodnie z obowiązującymi w okresie kredytowania przepisami ustawy o finansach publicznych. Ostateczny termin spłaty nastąpi: do dnia 30.12.2013 r. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki naliczane będą do dnia spłaty kredytu (zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kolczyglowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach