Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 6.000.000 zł

Gmina Włoszakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 64-140 Włoszakowice, Karola Kurpińskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 52 52 999 , fax. 65 53 70 106
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszakowice
    Karola Kurpińskiego 29
    64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie
    tel. 65 52 52 999, fax. 65 53 70 106
    REGON: 411050698
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 6.000.000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 6.000.000 zł”. Zakres zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do wysokości 6.000.000 PLN. Zamawiający wymaga: sposób uruchamiania kredytu: kredyt uruchamiany w 4 transzach: pierwsza transza do dnia 16 października 2017r. do wysokości 3.000.000 PLN; druga transza do dnia 31 października 2017r. do wysokości 1.000.000 PLN;trzecia transza do 30 listopada 2017r. do wysokości 1.000.000,00 PLN; czwarta transza do 22 grudnia 2017r. do wysokości 1.000.000,00 PLN na wskazany rachunek bankowy Gminy Włoszakowice, okres kredytowania: od października 2017r. do grudnia 2025 r. (tj. od dnia uruchomienia 1 transzy kredytu do dnia spłaty ostatniej raty odsetkowej), karencja w spłacie kapitału: spłata kapitału będzie następować począwszy od 31 marca 2018 roku, okres spłaty kredytu: spłata kapitału będzie następowała kwartalnie, wg poniższego wyszczególnienia: 1. 31.03.2018 125.000 zł, 2. 30.06.2018 125.000 zł, 3. 30.09.2018 125.000 zł, 4. 31.12.2018 125.000 zł, 5. 31.03.2019 215.000 zł, 6. 30.06.2019 220.000 zł, 7. 30.09.2019 220.000 zł, 8. 31.12.2019 220.000 zł, 9. 31.03.2020 350.000 zł, 10. 30.06.2020 350.000 zł, 11. 30.09.2020 400.000 zł, 12. 31.12.2020 400.000 zł, 13. 31.03.2021 41.200 zł, 14. 30.06.2021 41.200 zł, 15. 30.09.2021 41.230 zł, 16. 31.12.2021 41.200 zł, 17. 31.03.2022 191.230 zł, 18. 30.06.2022 191.200 zł, 19. 30.09.2022 191.200 zł, 20. 31.12.2022 191.200 zł, 21. 31.03.2023 216.210 zł, 22. 30.06.2023 216.210 zł, 23. 30.09.2023 216.210 zł, 24. 31.12.2023 216.210 zł, 25. 31.03.2024 270.600 zł, 26. 30.06.2024 270.600 zł, 27. 30.09.2024 270.600 zł, 28. 31.12.2024 270.630 zł, 29. 31.03.2025 62.000 zł, 30. 30.06.2025 62.000, 31. 30.09.2025 62.000 zł, 32. 31.12.2025 62.070 zł.; sposób płatności odsetek: odsetki płatne miesięcznie lub kwartalnie, spłata rat odsetkowych będzie następowała: miesięcznie do 10 dnia każdego miesiąca, lub kwartalnie do 10 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału (tj. do 10 stycznia, 10 kwietnia, 10 lipca i 10 października, z tym, że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu, pierwsza spłata rat odsetkowych nastąpi w dniu 10 listopada 2017 r. i dotyczyć będzie odsetek naliczonych do dnia 31.10.2017 r. koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej Wykonawcami, prowizji przygotowawczej (Pp), koszt oprocentowania kredytu (Ko): oprocentowanie będzie zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych – WIBOR 1M z dn. 12 września 2017 roku –1,66%, powiększony lub pomniejszony o marżę „m” Wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy); Zamawiający zastrzega, że jedynymi kosztami obsługi kredytu są wyłącznie koszty prowizji przygotowawczej oraz koszty oprocentowania kredytu; forma zabezpieczenia kredytu: spłata kredytu może być zabezpieczona wyłącznie w formie weksla „in blanco” wraz z deklaracją wekslową; sposób naliczenia i termin zapłaty prowizji przygotowawczej (Pp):prowizja podana w ofercie, liczona od kwoty kredytu przelanego na rachunek Zamawiającego, prowizja jest płatna każdorazowo po przekazaniu transzy kredytu na rachunek Zamawiającego, w ciągu 3 dni od daty wypłaty transzy kredytu,Zamawiający zastrzega, iż prowizja przygotowawcza nie może być wyższa niż 0,50% kwoty udzielonego kredytu;Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej niż 6.000.000 zł, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wzięcia niewykorzystanej transzy kredytu, w którymś z terminów określonych w pkt a) w późniejszym terminie, w razie zaistnienia okoliczności wypłaty transz w wysokości niższej niż zakładana, zmniejszeniu ulegnie liczba rat, odstępując od rat końcowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu (kapitału) wcześniej niż określono w SIWZ i umowie, przy czym za wcześniejszą spłatę kredytu Zamawiający nie poniesie żadnych opłat;w razie zaistnienia okoliczności polegającej na wcześniejszej spłacie kredytu przez Zamawiającego nie jest wymagana zmiana umowy – w takich przypadkach Zamawiający proponuje nowy harmonogram spłat, który podlega akceptacji przez Wykonawcę; Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat, za wyjątkiem tych, które zostały określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) informacja o podwykonawcach, 3) oświadczenie w sprawie powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego, 4) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy), 5) formularz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach