Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 469 095 zł przeznaczonego na spłatę zobowiązań

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-388 Kamiennik, ul. 1 Maja 69
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4312110, 4312196 , fax. 077 4312196
  • Data zamieszczenia: 2011-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. 1 Maja 69 69
    48-388 Kamiennik, woj. opolskie
    tel. 077 4312110, 4312196, fax. 077 4312196
    REGON: 00053835000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamiennik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 469 095 zł przeznaczonego na spłatę zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) wysokość kredytu: do kwoty 469 095 zł 2) okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy kredytu do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do dnia 20 grudnia 2016 r. 3) Kwoty i terminy uruchomienia poszczególnych transz kredytu: I transza: 296 210 zł - 27.10.2011 r. II tansza: 26 000 zł - 20.11.2011 r. III transza: 146 885 zł - 15.12.2011 r. 4) okres karencji w spłacie rat kapitałowych: - od dnia zawarcia umowy kredytowej do dnia poprzedzającego pierwszą spłatę tj. do 30 marca 2012 r. 5) warunki spłaty kredytu: 20 zmiennych rat kapitałowych. 6) terminy i kwoty spłaty rat kapitałowych: 1. 31.03.2012 r. - 22 485 zł 2. 30.06.2012 r. - 22 250 zł 3. 30.09.2012 r. - 22 250 zł 4. 20.12.2012 r. - 22 250 zł 5. 31.03.2013 r. - 22 250 zł 6. 30.06.2013 r. - 22 250 zł 7. 30.09.2013 r. - 22 250 zł 8. 20.12.2013 r. - 22 250 zł 9. 31.03.2014 r. - 22 250 zł 10. 30.06.2014 r. - 22 250 zł 11. 30.09.2014 r. - 22 250 zł 12. 20.12.2014 r. - 22 250 zł 13. 31.03.2015 r. - 24 000 zł 14. 30.06.2015 r. - 24 000 zł 15. 30.09.2015 r. - 24 000 zł 16. 20.12.2015 r. - 24 000 zł 17. 31.03.2016 r.- 26 465 zł 18. 30.06.2016 r. - 26 465 zł 19. 30.09.2016 r. - 26 465 zł 20. 20.12.2016 r. - 26 465 zł 7) Oprocentowanie: a) rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa + marża Banku, która będzie stała w całym okresie kredytowania. b) sposób ustalania wysokości zmiennej stopy procentowej: stawka referencyjna najniższa z możliwych do zastosowania w przedmiocie zamówienia w oparciu o stawki obowiązujące na dzień 01.10.2011 r. 8) Okres obrachunkowy spłaty odsetek: miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca. a) Odsetki od udzielonego kredytu należy naliczać od dnia uruchomienia I transzy kredytu. b) Odsetki od wykorzystanego kredytu mają być naliczane od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca włącznie 9) Waluta: PLN 10) Brak prowizji z tytułu udzielenia kredytu. 11) Bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu, w tym także od spłaty kredytu lub wykorzystanie jego raty przed określonym terminem. 12) Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wraz z deklaracją wekslową, 13) Możliwość zmiany warunków udzielenia i spłat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów i opłat. 14) Możliwość wykorzystania kredytu w wysokości niższej niż podana we wniosku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną