Gmina Szczytniki ogłasza przetarg
- Adres: 62-865 Szczytniki, Szczytniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
- Data zamieszczenia: 2019-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
Szczytniki 139
62-865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
REGON: 25085502100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.117.700,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.117.700,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek spełniającego nw. wymagania: 1. Kwota udzielonego kredytu bankowego: do wysokości 2.117.700,00 zł (słownie złotych: dwa miliony sto siedemnaście tysięcy siedemset złotych 00/100 ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 3. Kredyt zostanie przeznaczony na poczet płatności przyszłych lub kosztów już poniesionych. 4. Wypłata kredytu nastąpi w transzach na podstawie dyspozycji uruchomienia transz. 5. Szacunkowa wysokość i terminy uruchomienia transz, niezbędne do opracowania porównywalnych ofert: - 20.11.2019 r. – do wysokości 1.500.000,00 zł, - 15.12.2019 r. – do wysokości 617.700,00 zł Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego lecz jeszcze nie uruchomionego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wypłacanych transz kredytu, wysokość transz i terminu ich uruchomienia bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 7. Sposób uruchomienia środków – na rachunek bankowy zamawiającego. 8. Oprocentowanie kredytu będzie opierało się o zmienną stopę procentową stawki WIBOR 3M i stawkę marży banku stałą w okresie obowiązywania umowy zaproponowaną przez Wykonawcę. 9. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji od kredytu. 10. Okres kredytowania – do 30.12.2023 r. 11. Karencja spłaty rat kapitałowych kredytu: pierwsza rata kapitału płatna w terminie 30.03.2021 r., a ostatnia w terminie 30.12.2023 r. Spłata kapitału w równych ratach w okresach kwartalnych – raty kredytu płatne na dzień 30.03., 30.06., 30.09., 30.12. W przypadku gdy dzień spłaty kredytu jest dniem wolnym od pracy spłata następuje w dzień poprzedzający dzień wolny. Spłaty w poszczególnych latach kształtują się następująco: - 2021 r. – 644.805,00 zł, - 2022 r. – 730.000,00 zł, - 2023 r. – 742.895,00 zł, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminów spłat oraz zmian kwot rat kredytów bez dodatkowych opłat i prowizji. 12. Odsetki będą naliczane i opłacane kwartalnie tylko od kapitału niespłaconego, odsetki płatne na dzień 30 danego kwartału – pierwsza płatność w terminie 30 dnia miesiąca kończącego dany kwartał, w którym uruchomiono kredyt a ostatnie w terminie 30.12.2023 r. W przypadku gdy dzień spłaty odsetek jest dniem wolnym od pracy spłata następuje w dzień poprzedzający dzień wolny. 13. Akceptowana przez Zamawiającego forma zabezpieczenia kredytu – weksel in blanco. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. 15. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 16. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zmianami). 17. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 4. Wzór umowy sporządzony przez Wykonawcę. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 600 000,00 zł dla Gminy Gniezno
Dodano: 2024-03-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2024-02-20 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.400.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu
Dodano: 2024-01-15 - Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 950 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2024-01-10 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4.300.000 PLN
Dodano: 2023-12-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000,00 zł
Dodano: 2023-12-04 - ,,Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na finansowanie deficytu budżetu Gminy Lipka’’
Dodano: 2023-11-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Miejskiej Słupca
Dodano: 2023-11-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2023-10-24 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gizałki
Dodano: 2023-10-09