Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.000.000 zł

Gmina Włoszakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 64-140 Włoszakowice, Karola Kurpińskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 52 52 999 , fax. 65 53 70 106
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszakowice
    Karola Kurpińskiego 29
    64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie
    tel. 65 52 52 999, fax. 65 53 70 106
    REGON: 411050698
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.000.000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.000.000 zł” Zakres zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do wysokości 2.000.000 PLN. Zamawiający wymaga: sposób uruchamiania kredytu: kredyt uruchamiany w 2 transzach, pierwsza transza do dnia 22 grudnia 2016r. w wysokości do 1.000.000 PLN i druga transza do dnia 29 grudnia 2016r. do wysokości 1.000.000 PLN, na wskazany rachunek bankowy Gminy Włoszakowice,okres kredytowania: od grudnia 2016r. do grudnia 2022 r. (tj. od dnia uruchomienia 1 transzy kredytu do dnia spłaty ostatniej raty odsetkowej), karencja w spłacie kapitału: spłata kapitału będzie następować począwszy od 31 marca 2017 roku,okres spłaty kredytu: spłata kapitału będzie następowała kwartalnie, wg poniższego wyszczególnienia: 1. 31.03.2017 75.000 zł 2. 30.06.2017 75.000 zł 3. 30.09.2017 75.000 zł 4. 30.11.2017 75.000 zł 5. 31.03.2018 75.000 zł 6. 31.06.2018 75.000 zł 7. 30.09.2018 75.000 zł 8. 30.11.2018 75.000 zł 9. 31.03.2019 75.000 zł 10. 30.06.2019 75.000 zł 11. 30.09.2019 75.000 zł 12. 30.11.2019 75.000 zł 13. 31.03.2020 100.000 zł 14. 30.06.2020 100.000 zł 15. 30.09.2020 100.000 zł 16. 30.11.2020 100.000 zł 17. 31.03.2021 100.000 zł 18. 30.06.2021 100.000 zł 19. 30.09.2021 100.000 zł 20. 30.11.2021 100.000 zł 21. 31.03.2022 75.000 zł 22. 30.06.2022 75.000 zł 23. 30.09.2022 75.000 zł 24. 30.11.2022 75.000 zł, sposób płatności odsetek: odsetki płatne miesięcznie lub kwartalnie,spłata rat odsetkowych będzie następowała:miesięcznie do 10 dnia każdego miesiąca, lub kwartalnie do 10 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału (tj. do 10 stycznia, 10 kwietnia, 10 lipca i 10 października,z tym, że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu, pierwsza spłata rat odsetkowych nastąpi w dniu 10 stycznia 2017 r. i dotyczyć będzie odsetek naliczonych do dnia 31 grudnia 2016 r;forma zabezpieczenia kredytu: spłata kredytu może być zabezpieczona wyłącznie w formie weksla „in blanco” wraz z deklaracją wekslową; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej niż 2.000.000 zł, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym każda z transz będzie wynosić do 1.000.000 PLN;w razie zaistnienia okoliczności wypłaty transz w wysokości niższej niż zakładana, zmniejszeniu ulegnie liczba rat, odstępując od rat końcowych.Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu (kapitału) wcześniej niż określono w SIWZ i umowie, przy czym za wcześniejszą spłatę kredytu Zamawiający nie poniesie żadnych opłat;w razie zaistnienia okoliczności polegającej na wcześniejszej spłacie kredytu przez Zamawiającego nie jest wymagana zmiana umowy – w takich przypadkach Zamawiający proponuje nowy harmonogram spłat, który podlega akceptacji przez Wykonawcę;Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat, za wyjątkiem tych, które zostały określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach