Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.000.000 zł

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63322 Gołuchów, ul. Lipowa
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 627 617 017
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1
    63322 Gołuchów
    tel. 627 617 017
    REGON: 54395300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.000.000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.000.000 zł” 2)Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień: 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu 3)Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: a)Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące przedmiot zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b)Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę lub w ciągu 5 dni od zawarcia umowy z podwykonawcą, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w lit. a) oraz kopii umów o pracę z ukrytymi danymi adresowymi i płacowymi pracowników (wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności); c)Zamawiający ma prawo w okresie realizacji zamówienia, zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia; d)w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji i dokumentów, o których mowa w lit. b) i c) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł; e)w przypadku wykonywania czynności określonych w lit. a) przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę. 4)Zakres zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do wysokości 1.000.000 PLN. 5)Zamawiający wymaga: a)sposób uruchamiania kredytu: kredyt uruchamiany w 2 transzach, pierwsza transza (obligatoryjna) do dnia 22 grudnia 2016r. w wysokości 700.000 PLN i druga transza (opcjonalna) do dnia 29 grudnia 2016r. do wysokości 300.000 PLN, na wskazany rachunek bankowy Gminy Gołuchów, b)okres kredytowania: od grudnia 2016r. do 10 września 2023r. (tj. od dnia uruchomienia 1 transzy kredytu do dnia spłaty ostatniej raty odsetkowej), c)karencja w spłacie kapitału: spłata kapitału będzie następować począwszy od 28 lutego 2019 roku, d)okres spłaty kredytu: spłata kapitału będzie następowała kwartalnie, wg poniższego wyszczególnienia: L.p. termin spłaty kwota raty 1. 2019-02-28 25.000 zł 2. 2019-05-31 25.000 zł 3. 2019-08-31 25.000 zł 4. 2019-11-30 25.000 zł 5. 2020-02-29 25.000 zł 6. 2020-05-31 25.000 zł 7. 2020-08-31 25.000 zł 8. 2020-11-30 25.000 zł 9. 2021-02-28 50.000 zł 10. 2021-05-31 50.000 zł 11. 2021-08-31 50.000 zł 12. 2021-11-30 50.000 zł 13. 2022-02-28 75.000 zł 14. 2022-05-31 75.000 zł 15. 2022-08-31 75.000 zł 16. 2022-11-30 75.000 zł 17. 2023-02-28 100.000 zł 18. 2023-05-31 100.000 zł 19. 2023-08-31 100.000 zł e) sposób płatności odsetek: • odsetki płatne miesięcznie lub kwartalnie, • spłata rat odsetkowych będzie następowała: - miesięcznie do 10 dnia każdego miesiąca, lub - kwartalnie do 10 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału (tj. do 10 stycznia, 10 kwietnia, 10 lipca i 10 października, z tym, że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu, • pierwsza spłata rat odsetkowych nastąpi w dniu 10 stycznia 2017 r. i dotyczyć będzie odsetek naliczonych do dnia 31 grudnia 2016 r. f)koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: • prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej Wykonawcami, prowizji przygotowawczej (Pp), • koszt oprocentowania kredytu (Ko): oprocentowanie będzie zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych – WIBOR 1M z dn. 23 listopada 2016 roku – 1,66%, powiększony lub pomniejszony o marżę „m” Wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy), Zamawiający zastrzega, że jedynymi kosztami obsługi kredytu są wyłącznie koszty prowizji przygotowawczej oraz koszty oprocentowania kredytu. g)forma zabezpieczenia kredytu: spłata kredytu może być zabezpieczona wyłącznie w formie weksla „in blanco” wraz z deklaracją wekslową; h)sposób naliczenia i termin zapłaty prowizji przygotowawczej (Pp): • prowizja podana w ofercie, liczona od kwoty kredytu przelanego na rachunek Zamawiającego, • prowizja jest płatna każdorazowo po przekazaniu transzy kredytu na rachunek Zamawiającego, w ciągu 3 dni od daty wypłaty transzy kredytu, • Zamawiający zastrzega, iż prowizja przygotowawcza nie może być wyższa niż 0,50% kwoty udzielonego kredytu; i)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej niż 1.000.000 zł, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym pierwsza transza będzie wynosić dokładnie 700.000 PLN, a druga transza może wynosić nie więcej niż 300.000 PLN; j)w razie zaistnienia okoliczności wypłaty drugiej transzy w wysokości niższej niż 300.000 zł, zmniejszeniu ulegną wysokości odpowiednio raty 19, 18 i/lub 17, k)Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu (kapitału) wcześniej niż określono w SIWZ i umowie, przy czym za wcześniejszą spłatę kredytu Zamawiający nie poniesie żadnych opłat; l)w razie zaistnienia okoliczności polegającej na wcześniejszej spłacie kredytu przez Zamawiającego nie jest wymagana zmiana umowy – w takich przypadkach Zamawiający proponuje nowy harmonogram spłat, który podlega akceptacji przez Wykonawcę; m)Zamawiający dopuszcza możliwość współfinansowania inwestycji ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI), w tym wystąpienia do EBI o akceptację finansowania przedsięwzięć oraz zawarcia dwóch umów kredytowych w ramach przedmiotu zamówienia; n)Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat, za wyjątkiem tych, które zostały określone w SIWZ. 6)W związku z zastosowaniem dla Kryterium Cena wagi przekraczającej 60% Zamawiający informuje, iż wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie obowiązują standardy jakościowe odnoszące się do istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. do zasad określenia oprocentowania, do warunków udzielenie kredytu oraz do warunków spłaty kredytu - określone w niniejszej SIWZ. 7)Kosztami cyklu życia kredytu są: a)koszty nabycia kredytu - wyłącznie koszt prowizji przygotowawczej, b)koszty użytkowania kredytu - wyłącznie koszty odsetek, c)koszty spłaty kredytu - nie wystąpią (Zamawiający zastrzega, że koszty prowizji przygotowawczej oraz koszty oprocentowania kredytu są jedynymi kosztami w cyklu życia kredytu). 8)Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego załącza się dokumenty stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 9)Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10)Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy. 11)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 14)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach