Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na bankową obsługę budżetu Gminy Miejskiej Biała Podlaska oraz jednostek organizacyjnych miasta zaliczanych do sektora finansów publicznych.

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21500 Biała Podlaska
    tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
    REGON: 52404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na bankową obsługę budżetu Gminy Miejskiej Biała Podlaska oraz jednostek organizacyjnych miasta zaliczanych do sektora finansów publicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Biała Podlaska oraz jednostek organizacyjnych miasta zaliczanych do sektora finansów publicznych. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1. Otwieranie, prowadzenie i likwidację rachunków walutowych i złotowych w tym: 2.1.1. rachunku bieżącego budżetu Gminy Biała Podlaska – na którym gromadzone są wpłaty oraz z którego dokonywane są wypłaty środków Miasta, 2.1.2. rachunków bieżących Urzędu Miasta, 2.1.3. rachunków związanych z obsługą środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej i innych środków ze źródeł zagranicznych i krajowych, 2.1.4. rachunku sum depozytowych Urzędu Miasta, 2.1.5. rachunków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, 2.1.6. rachunków bieżących podmiotów biorących udział w postępowaniu (wykaz podmiotów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ). 2.2. Zapewnienie bezkosztowej obsługi gotówkowej w zakresie wpłat i wypłat. 2.3. Dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz świadczeniobiorców uprawnionych do pobierania określonych rodzajów świadczeń w formie autowypłaty - zlecenie wypłaty gotówkowej za pośrednictwem bankowości elektronicznej wypłaconej w Oddziale Banku za okazaniem przez odbiorcę dowodu tożsamości. 2.4. Udostępnienie elektronicznego systemu obsługi rachunków bankowych (bankowość elektroniczna) w każdej jednostce. 2.5. Realizowanie operacji bankowych co najmniej w trybach zwykłym i pilnym oraz systemach ELIXIR, SORBNET, SWIFT, SEPA i innych, w których uczestniczy Wykonawca. 2.6. Generowanie i przekazywanie Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym wyciągów bankowych - drogą elektroniczną oraz w formie papierowej w wyjątkowych sytuacjach. 2.7. Konsolidacja sald – prowadzenie rachunku skonsolidowanego - usługa konsolidacji będzie obejmować wskazane przez Zamawiającego rachunki, w tym w szczególności rachunek bieżący budżetu Gminy Miejskiej Biała Podlaska. 2.8. Oprocentowanie środków pieniężnych. 2.9. Możliwość deponowania wolnych środków finansowych na lokaty terminowe oprocentowane według stawki ustalonej w drodze indywidualnych negocjacji Zamawiającego z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków zgodnie z art. 264 ust 3 ustawy o finansach publicznych. 2.10. Realizowanie operacji walutowych związanych z dokonywaniem rozliczeń zagranicznych. 2.11. Obsługa płatności masowych. 2.12. Wydawanie, wznawianie i obsługa kart płatniczych. 2.13. Przyjmowanie płatności na rzecz Zamawiającego za pomocą terminali POS, również z wykorzystaniem technologii zbliżeniowej. 2.14. Prowadzenie obsługi bankowej we własnych placówkach (oddziałach/filiach). 2.15. Zapewnienie doradcy bankowego dla Zamawiającego. 2.16. Przyjmowanie i przechowywanie depozytów rzeczowych. 2.17. Zerowanie rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy. 2.18. Przygotowywanie na prośbę Zamawiającego opinii, zaświadczeń, informacji, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej. 3. Szczegółowy wykaz podmiotów biorących udział w postępowaniu na bankową obsługę budżetu Gminy Miejskiej Biała Podlaska oraz jednostek organizacyjnych zaliczonych do sektora finansów publicznych określa załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz podmiotów biorących udział w postępowaniu, zwanych dalej wspólnie „Zamawiającym” lub „podmioty biorące udział w zamówieniu”. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 5. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie wg harmonogramu wstępnego: 5.1. Instalacja systemu elektronicznej obsługi rachunków w jednostkach organizacyjnych objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie na sprzęcie komputerowym jednostek organizacyjnych a Wykonawca zainstaluje oprogramowanie nie później niż do 29.12.2017 r., 5.2. Wykonawca przeszkoli wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie użytkowania systemu bankowości elektronicznej nie później niż do 29.12.2017 r. , 5.3. Wykonawca otworzy ok. 127 rachunków bankowych w terminie umożliwiającym przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego, w tym jednostek organizacyjnych, na nowe rachunki w wybranym banku z terminem wykonania do 02.01.2018 r. przy zachowaniu płynności obsługi bankowej w dniu 29.12.2017 r. i w dniu 02.01.2018 r. 5.4. Terminale POS przystosowane będą do obsługi transakcji od 02.01.2018 r. 6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 6.1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych Zamawiającego, z wyjątkiem: 6.1.1. przeszkolenia pracowników Zamawiającego, 6.1.2. wdrożenia i serwisowania systemu bankowości elektronicznej, 6.1.3. dostawy/wynajmu oraz serwisowania terminali POS do obsługi kart płatniczych w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. 6.2. Prowadzenie obsługi bankowej we własnych placówkach Wykonawcy, 6.3. Dokonywanie wypłat gotówkowych w placówkach prowadzonych przez Wykonawcę. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy obsługi bankowej budżetu Gminy Miejskiej Biała Podlaska oraz jednostek organizacyjnych miasta zaliczanych do sektora finansów publicznych, jedynie zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem niezmienności ceny oferty, w następujących przypadkach: 7.1. pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, z których Zamawiający będzie zamierzał skorzystać, 7.2. zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy w związku z nałożeniem na Zamawiającego dodatkowych zadań lub wprowadzeniem zmian organizacyjnych, 7.3. wprowadzenia modyfikacji systemu finansowo - księgowego Zamawiającego lub systemu informatycznego wykorzystywanego przez Zamawiającego, powodującej po stronie Wykonawcy obowiązek zapewnienia pełnej kompatybilności z jego systemami operacyjnymi. 8. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców. 9. Wykonawca, po przeprowadzeniu wspólnej procedury przetargowej, zobowiązuje się do zawarcia z podmiotami biorącymi udział w zamówieniu ( podmioty wymieniono w załączniku nr 1 do siwz), umów regulujących zasady korzystania z usług bankowych. 10. Umowy na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Biała Podlaska oraz jednostek organizacyjnych miasta zaliczanych do sektora finansów publicznych, będą zawierane przez reprezentantów podmiotów biorących udział w zamówieniu posiadających upoważnienia do składania oświadczeń woli w sprawach majątkowych. 11. Rozwiązanie umowy na bankową obsługę budżetu z Gminą Miejską Biała Podlaska, powoduje automatyczne rozwiązanie umów zawartych z podmiotami biorącymi udział w zamówieniu. 12. Rozwiązanie umowy z jednostką organizacyjną miasta, biorącą udział w zamówieniu, może nastąpić w okresie wcześniejszym, w przypadku nie korzystania przez jednostkę z danej usługi. 13. Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Miejskiej Biała Podlaska z poszczególnych lat oraz informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2017 r. są dostępne na stronie internetowej: http://www.bialapodlaska.pl BIP Finanse i budżet/Budżet 13.1. Budżet Miasta Biała Podlaska na 2017 r. – Uchwała Nr XXIV/95/16 z dnia 16 grudnia 2016 r. 13.2. Zarządzenie nr 68/17 Prezydenta Miasta Biała Podlaska z dnia 28 marca 2017 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Biała Podlaska za 2016 r. 13.3. Zarządzenie nr 200/17 Prezydenta Miasta Biała Podlaska z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie przyjęcia informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Biała Podlaska, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o wykonaniu planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2017 r., 13.4. Sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych za I półrocze 2017 r., 13.5. Sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za I półrocze 2017 r., 13.6. Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie za I półrocze 2017 r., 13.7. Sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za I półrocze 2017 r., 13.8. Uchwała składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie zaopiniowania przedłożonego przez Prezydenta Miasta Biała Podlaska sprawozdania z wykonania budżetu za 2016 r. wraz z informacją o stanie mienia i objaśnieniami, 13.9. Uchwała składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 11 września 2017 r. w sprawie zaopiniowania informacji o przebiegu wykonania budżetu miasta Biała Podlaska za I półrocze 2017 r., 13.10. Informacja o stanie mienia komunalnego za 2016 r., - załącznik do Zarządzenia nr 68/17 Prezydenta Miasta Biała Podlaska z dnia 28 marca 2017 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Biała Podlaska za 2016 r. 13.11. Wieloletnia prognoza finansowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. posiada/ posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także zezwolenie na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 t.j. z późn.zm.),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach