Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 450.000,00 zł.

Gmina Gidle ogłasza przetarg

  • Adres: 97540 Gidle, ul. Pławińska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 343 272 027 , fax. 343 272 111
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gidle
    ul. Pławińska 22
    97540 Gidle
    tel. 343 272 027, fax. 343 272 111
    REGON: 15139867500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 450.000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 450.000,00zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2.Spłata kredytu nastąpi w latach 2018-2030 z dochodów własnych. Szczegółowy harmonogram spłat kwartalnych rat kapitałowych zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spłata pierwszej raty nastąpi 31.03.2018 r., a ostatniej: 31.12.2030r. 2.1.Odsetki zamawiający będzie spłacał miesięcznie, w ostatnim dniu każdego miesiąca, począwszy od dnia uruchomienia kredytu. Bank powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub drogą e-mailową na co najmniej cztery dni przed dniem zapłaty odsetek miesięcznych o naliczonej wysokości tych odsetek. 2.2.Odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia kredytowego. Dla obliczenia odsetek od kredytu rok kalendarzowy jest równy 365 dni. 2.3.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny „In. blanco”. 2.4.Oprocentowanie kredytu przy założeniu kwartalnej spłaty kapitału i comiesięcznej spłaty odsetek, składające się ze zmiennej stawki bazowej WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej plus stała marża banku w całym okresie kredytowania. 2.5.Zamawiający może dokonać przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 2.6.Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów niż wynikające ze złożonej przez Wykonawcę oferty. 2.7.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania dodatkowego zabezpieczenia kredytu w formie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w rozumieniu art. 97 ustawy Prawo bankowe w maksymalnej wysokości 100% wartości zaangażowania kredytowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1876 z późn. zm.)., a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk „Formularz ofertowy” wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) Wypełniony załącznik Nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu , o których mowa w rozdziale VII ust 1 oraz 5.1 SIWZ; 3) Wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 i w rozdziale VI SIWZ; 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – w oryginale;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach