Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DO KWOTY 3 554 237,89 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE INWESTYCJI GMINNYCH

Gmina Czerniejewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62250 Czerniejewo, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4291310, 4291352, 4291353 , fax. 614 291 349
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerniejewo
    ul. Poznańska 8
    62250 Czerniejewo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4291310, 4291352, 4291353, fax. 614 291 349
    REGON: 63125952500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerniejewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DO KWOTY 3 554 237,89 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE INWESTYCJI GMINNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w złotych polskich do kwoty 3 554 237,89 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji gminnych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Okres kredytowania 8 lat, z opóźnionym terminem spłaty (spłata od 31.03.2019 r.), spłata kredytu w ratach kwartalnych, okres spłaty kredytu - począwszy od 31.03.2019 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku w terminach i ratach zgodnie z HARMONOGRAMEM SPŁAT KREDYTU, b) Oprocentowanie kwartalne (3-miesięczne) liczone od kapitału pomniejszonego o spłacone raty, oparte na zmiennej stawce WIBOR 3M plus marża banku (marża nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy). c) Spłata odsetek w cyklach miesięcznych, na ostatni dzień roboczy miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. d) Zamawiający zastrzega, że kredyt zostanie uruchomiony wg. dyspozycji Zamawiającego. Środki kredytowe zostaną wykorzystane do dnia 31.12.2018 r. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim powiadomieniu banku o zamiarze takiej spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwość przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania. f) Warunki wymagane przez Zamawiającego, co do prowizji i opłat bankowych: Zamawiający zapłaci bankowi jednorazową prowizję przygotowawczą liczoną od kwoty całkowitej kredytu. Poza jednorazową prowizją Zamawiający nie przewiduje żadnych innych prowizji i opłat związanych z wykonaniem umowy. g) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny „in blanco" wraz z deklaracją wekslową, podpisany przez Burmistrza Gminy oraz Skarbnika Gminy. h) Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego co do roszczeń z weksla w dniu podpisania umowy. i) Umowa kredytowa, weksel oraz deklaracja wekslowa zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Gminy. UWAGA: Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z obsługą udzielonego kredytu (na czas realizacji, zamówienia) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (j.t. Dz.U.2016.1666 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań oraz rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym III część SIWZ. Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotowego zamówienia zostały opisane w SIWZ i przedstawionych załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (j.t. Dz.U.2017.1876, zm. z 2016 r. poz. 1997)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach