Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 500 000 zł (trzy miliony pięćset tysięcy zł) na sfinansowanie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 81168445600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.resko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 500 000 zł (trzy miliony pięćset tysięcy zł) na sfinansowanie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu bankowego do kwoty 3 500 000 zł (trzy miliony pięćset tysięcy zł) na sfinansowanie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Kwota 915 320,36 zł przeznaczona na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Resko w 2019 r., kwota 2 584 679,64 zł przeznaczona na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Okres wykorzystania kredytu do dnia 30 grudnia 2019 r., 3. Karencja w spłacie rat kapitałowych do 30 stycznia 2020 r. 4. Okres spłaty kredytu: od dnia od dnia 31.01.2022 r. do dnia 31.12.2032 r. w ratach miesięcznych: 2022 rok: 12 rat po 1.000 zł = 12.000 zł 2023 rok: 12 rat po 1.000 zł = 12.000 zł 2024 rok: 12 rat po 22.000 zł = 264.000 zł 2025 rok: 12 rat po 25.000 zł = 300.000 zł 2026 rok: 12 rat po 25.000 zł = 300.000 zł 2027 rok: 12 rat po 25.000 zł = 300.000 zł 2028 rok: 12 rat po 35.000 zł = 420.000 zł 2029 rok: 12 rat po 36.500 zł = 438.000 zł 2030 rok: 12 rat po 38.500 zł = 462.000 zł 2031 rok: 12 rat po 40.300 zł = 483.600 zł 2032 rok: 11 rat po 42.360 zł i 1 ratę po 42.440,00 zł = 508.400 zł Spłata rat kapitałowych ma przypadać w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. Przez dni robocze należy rozumieć dni pracy Urzędu Miejskiego w Resku, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. 5. Spłatę odsetek w okresach miesięcznych, ostatniego roboczego dnia miesiąca tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych, począwszy od następnego miesiąca, w którym została podpisana umowa. 6. Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego w terminie określonym w wybranej ofercie, w transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do 30 grudnia 2019 r. 7. Wykorzystanie kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek bieżący Zamawiającego 8. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, 9. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 10. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel „in blanco”, 11. Oprocentowanie i marża (odsetki): a) w celu przygotowania oferty (obliczania kosztów obsługi kredytu) należy posłużyć się stałą wartością stawki WIBOR 1M z dnia 27 czerwca 2019 r. (1,64 %) powiększoną o stałą marżę banku. b) udzielony kredyt będzie spłacany w oparciu o oprocentowanie zmienne tj. stawkę WIBOR 1M z notowania na ostatni dzień roboczy kolejnego miesiąca spłaty kredytu, poprzedzającego rozpoczęcie okresu obrachunkowego za jaki należne odsetki są naliczane i spłacane, powiększoną o stałą marżę banku. 12. Koszty przygotowania kredytu: 0zł 13. Prowizja bankowa od udzielonego kredytu: 0,0% Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach