Gmina Resko ogłasza przetarg
- Adres: 72-315 Resko, Rynek
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
- Data zamieszczenia: 2019-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
Rynek 1
72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
REGON: 81168445600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.resko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 500 000 zł (trzy miliony pięćset tysięcy zł) na sfinansowanie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu bankowego do kwoty 3 500 000 zł (trzy miliony pięćset tysięcy zł) na sfinansowanie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Kwota 915 320,36 zł przeznaczona na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Resko w 2019 r., kwota 2 584 679,64 zł przeznaczona na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Okres wykorzystania kredytu do dnia 30 grudnia 2019 r., 3. Karencja w spłacie rat kapitałowych do 30 stycznia 2020 r. 4. Okres spłaty kredytu: od dnia od dnia 31.01.2022 r. do dnia 31.12.2032 r. w ratach miesięcznych: 2022 rok: 12 rat po 1.000 zł = 12.000 zł 2023 rok: 12 rat po 1.000 zł = 12.000 zł 2024 rok: 12 rat po 22.000 zł = 264.000 zł 2025 rok: 12 rat po 25.000 zł = 300.000 zł 2026 rok: 12 rat po 25.000 zł = 300.000 zł 2027 rok: 12 rat po 25.000 zł = 300.000 zł 2028 rok: 12 rat po 35.000 zł = 420.000 zł 2029 rok: 12 rat po 36.500 zł = 438.000 zł 2030 rok: 12 rat po 38.500 zł = 462.000 zł 2031 rok: 12 rat po 40.300 zł = 483.600 zł 2032 rok: 11 rat po 42.360 zł i 1 ratę po 42.440,00 zł = 508.400 zł Spłata rat kapitałowych ma przypadać w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. Przez dni robocze należy rozumieć dni pracy Urzędu Miejskiego w Resku, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. 5. Spłatę odsetek w okresach miesięcznych, ostatniego roboczego dnia miesiąca tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych, począwszy od następnego miesiąca, w którym została podpisana umowa. 6. Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego w terminie określonym w wybranej ofercie, w transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do 30 grudnia 2019 r. 7. Wykorzystanie kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek bieżący Zamawiającego 8. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, 9. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 10. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel „in blanco”, 11. Oprocentowanie i marża (odsetki): a) w celu przygotowania oferty (obliczania kosztów obsługi kredytu) należy posłużyć się stałą wartością stawki WIBOR 1M z dnia 27 czerwca 2019 r. (1,64 %) powiększoną o stałą marżę banku. b) udzielony kredyt będzie spłacany w oparciu o oprocentowanie zmienne tj. stawkę WIBOR 1M z notowania na ostatni dzień roboczy kolejnego miesiąca spłaty kredytu, poprzedzającego rozpoczęcie okresu obrachunkowego za jaki należne odsetki są naliczane i spłacane, powiększoną o stałą marżę banku. 12. Koszty przygotowania kredytu: 0zł 13. Prowizja bankowa od udzielonego kredytu: 0,0% Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu, w tym na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w m. Tolcz
Dodano: 2024-04-17 - Udzielenie kredytu na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w Starej Dąbrowie wraz z przebudową zjazdu z drogi powiatowej nr 1719Z„ do kwoty 739 255 zł.
Dodano: 2023-12-02 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
Dodano: 2023-10-27 - Udzielenie Gminie Węgorzyno kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy związanego z realizacją wydatków inwestycyjnych
Dodano: 2022-10-27 - Kredyt długoterminowy w wysokości 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) na pokrycie deficytu budżetu w 2020 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2020-12-04 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2020 i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do kwoty 2.000.000,00 zł
Dodano: 2020-11-13 - Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2020 r. w wysokości 2 242 000,00
Dodano: 2020-11-04 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 8.250.000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu 3.550.000 zł i wyemitowanych obligacji 4.700.000 zł
Dodano: 2020-11-04 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 762 600,00 zł dla Gminy Karlino.
Dodano: 2020-10-06 - Udzielenie Gminie Bobolice kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego związanego z dofinansowaniem zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3501Z Świelino – Dargiń – Grzybnica – etap I
Dodano: 2020-09-04