Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000 zł (trzy miliony zł) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 81168445600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.resko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000 zł (trzy miliony zł) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu bankowego do kwoty 3 000 000 zł (trzy miliony zł) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Okres wykorzystania kredytu do dnia 31 grudnia 2020 r., 2. Karencja w spłacie rat kapitałowych do 30 stycznia 2024 r. 3. Okres spłaty kredytu: od dnia 31.01.2024 r. do dnia 31.12.2033 r. w ratach miesięcznych: 2024 rok: 12 rat po 8.300 zł = 99.600 zł 2025 rok: 12 rat po 16.600 zł = 199.200 zł 2026 rok: 12 rat po 8.300 zł = 99.600 zł 2027 rok: 12 rat po 17.000 zł = 204.000 zł 2028 rok: 12 rat po 33.000 zł = 396.000 zł 2029 rok: 12 rat po 33.000 zł = 396.000 zł 2030 rok: 12 rat po 33.000 zł = 396.000 zł 2031 rok: 12 rat po 33.000 zł = 396.000 zł 2032 rok: 12 rat po 34.000 zł = 408.000 zł 2033 rok: 11 rat po 34.000 zł i 1 ratę po 31.600,00 zł = 405.600 zł Spłata rat kapitałowych ma przypadać w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. Przez dni robocze należy rozumieć dni pracy Urzędu Miejskiego w Resku, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. 5. Spłatę odsetek w okresach miesięcznych, ostatniego roboczego dnia miesiąca tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych, począwszy od następnego miesiąca, w którym została podpisana umowa. 6. Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego w terminie określonym w wybranej ofercie, w transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do 31 grudnia 2020 r. 7. Wykorzystanie kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek bieżący Zamawiającego 8. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, 9. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 10. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel „in blanco”, kontrasygnowany przez Skarbnika. 11. Oprocentowanie i marża (odsetki): a) w celu przygotowania oferty (obliczania kosztów obsługi kredytu) należy posłużyć się stałą wartością stawki WIBOR 1M z dnia 31 grudnia 2019 r. (1,63 %) powiększoną o stałą marżę banku. b) udzielony kredyt będzie spłacany w oparciu o oprocentowanie zmienne tj. stawkę WIBOR 1M z notowania na ostatni dzień roboczy kolejnego miesiąca spłaty kredytu, poprzedzającego rozpoczęcie okresu obrachunkowego za jaki należne odsetki są naliczane i spłacane, powiększoną o stałą marżę banku. 12. Koszty przygotowania kredytu: 0zł 13. Prowizja bankowa od udzielonego kredytu: 0,0% Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach