Gmina Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, Krasickiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 673 274, , fax. 897 673 274
- Data zamieszczenia: 2018-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark Warmiński
Krasickiego 1
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 673 274, , fax. 897 673 274
REGON: 510742787
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 2 500 000 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lidzbark Warmiński - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego, złotowego do kwoty 2 500 000,00 zł (słownie : dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) przez podmiot działający na podstawie polskiego prawa bankowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Lidzbark Warmiński. 2. Wysokość udzielonego kredytu do kwoty 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału do 30 czerwca 2023 roku. Zamawiający zobowiązuje się do ostatecznej spłaty wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami do dnia 31.07.2031 roku. Wysokość udzielonego kredytu uruchomionego w dwóch transzach – 1 transza w dniu 10.10.2018r. w wysokości 1 500 000,00 zł oraz 2 transza w dniu 14.12.2018r. do wysokości 1 000 000,00 zł przekazanych na konto bankowe kredytobiorcy – zamawiającego – BGŻ BNP PARIBAS 98 2030 0045 1110 0000 0407 3020. 3. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy kredytowej, 1 transza w dniu 10 października 2018r. i 2 transza w dniu 14 grudnia 2018r. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnieniem tego warunku jest Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2017, poz. 1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy PZP, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia – załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. 2)Projekt umowy kredytowej wraz z harmonogramem spłaty rat kredytu wraz ze spłatami odsetek.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- “Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek”
Dodano: 2024-05-27 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU
Dodano: 2023-12-30 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jedwabno oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2023-12-14 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 200 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2022-09-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego
Dodano: 2022-09-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówno w 2022 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 2 990 000,00 zł.
Dodano: 2022-08-25 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Piecki na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2021-02-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe pokrycie planowanego deficytu.
Dodano: 2021-01-08 - UDZIELENIE I OBSŁUGĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI OBLIGACJI
Dodano: 2020-12-10 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu i spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2020-12-10