Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Tuplice w wysokości 681.000,00

Urząd Gminy w Tuplicach ogłasza przetarg

  • Adres: 68-219 Tuplice, ul. Mickiewicza 27
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3625720 , fax. 068 3625721
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tuplicach
    ul. Mickiewicza 27 27
    68-219 Tuplice, woj. lubuskie
    tel. 068 3625720, fax. 068 3625721
    REGON: 00054846500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuplice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Tuplice w wysokości 681.000,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt dla Gminy Tuplice, zwanej dalej Zamawiającym o następującej charakterystyce: 1. Kwota kredytu 681.000,00 zł. 2.Cel: kredyt przeznaczony na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Tuplice , a także spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 3. Okres kredytowania 66 miesięcy, licząc od daty wypłaty kredytu, tj. od 20 lipca 2009 r. do 31 grudnia 2014 r. 4. Karencja spłaty kapitału kredytu do 31 grudnia 2009r. 5. Wypłata kredytu nastąpi nie później niż do 31 grudnia 2009 r., w transzach według zapotrzebowania Zamawiającego. 6. Spłata kapitału kredytu będzie następowała miesięcznie w równych 60 ratach od stycznia 2010 r. do grudnia 2014 r., z dochodów własnych na koniec każdego miesiąca. Spłata odsetek następowała będzie miesięcznie od wykorzystanej kwoty kredytu. 7. Koszty obsługi kredytu (cenę oferowaną Co) stanowią: a) Prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej wykonawcami, prowizji przygotowawczej (Pp). b) Oprocentowanie kredytu: Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego, ustalone w oparciu o WIBOR 1M , powiększony lub pomniejszony o marżę mz wykonawcy, stałą w okresie spłaty kredytowania ( obowiązywania umowy),do obliczenia oprocentowania należy przyjąć wypłatę kredytu w całości w dniu 20 lipca 2009 r. c) Suma opłat i prowizji bankowych : suma opłat i prowizji bankowych Wo z tytułu wypłat kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych na konto banku - wykonawcy. 8. Zabezpieczenie: weksel in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz niniejszej specyfikacji: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , tj. prowadzą zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zmianą Dz. U z 2004 r. Nr 91, poz. 870), a także nie zalegają z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp , zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie , ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Zezwolenie na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie , ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 2, 3, 4, 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_tuplice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach