Przetargi.pl
Remont ulicy Zielonogórskiej w Żarach

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Rynek 1-5/18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 363 43 13 , fax. (068) 374 38 83
  • Data zamieszczenia: 2009-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    Rynek 1-5/18 1-5/18
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. (068) 363 43 13, fax. (068) 374 38 83
    REGON: 00052618500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Zielonogórskiej w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont ulicy Zielonogórskiej w Żarach (od ronda do ulicy Poznańskiej) polegający na wykonaniu nowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej zgodnie z zakresem robót określonym w przedmiarze robót nr 1- remont nawierzchni drogowej ul. Zielonogórskiej (ryczałt)i załączniku graficznym przedstawiającym zakres ryczałtowy. 2)wykonanie połączeń remontowanej ulicy Zielonogórskiej z istniejącą nawierzchnią ulicy Poznańskiej, Ludowej, Drzymały, Skarbowej, Zielonogórskiej przy rondzie jak i przy ul. Poznańskiej - zgodnie z zakresem robót określonym w przedmiarze robót nr 2- remont nawierzchni drogowej ul. Zielonogórskiej (powykonawczo) i załączniku graficznym przedstawiającym zakres ryczałtowy. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie: 1)rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 2)wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe 3)wykonanie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej 4)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszaniną mineralno asfaltową 5)wykonanie cięcia piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm 6)wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki 7)wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej nawierzchnią z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych SMA 8)wykonanie regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 9)wywiezienie gruzu spryzmowanego 10)wykonanie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24 kg/m 11)remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 3. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) Przedmiarem robót Nr 1- remont nawierzchni drogowej ul. Zielonogórskiej (ryczałt) wykonanym przez Zakład Usług Projektowo-Budowlanych PROJ-BUD Zbigniew Bohatkiewicz z siedzibą przy ul. Kusocińskiego 62, 68-200 Żary, 2) Przedmiarem robót Nr 2 - remont nawierzchni drogowej ul. Zielonogórskiej (powykonawczo) wykonanym przez Zakład Usług Projektowo-Budowlanych PROJ-BUD Zbigniew Bohatkiewicz z siedzibą przy ul. Kusocińskiego 62, 68-200 Żary, 3) Załącznikiem graficznym przedstawiającym zakres ryczałtowy i zakres powykonawczy wykonanym przez Zakład Usług Projektowo-Budowlanych PROJ-BUD Zbigniew Bohatkiewicz z siedzibą przy ul. Kusocińskiego 62, 68-200 Żary. 5. Przedmiary robót i załącznik graficzny, o których mowa powyżej stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i są załącznikami do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł i miejscu określonym w pkt. 9 instrukcji dla Wykonawców Rozdział I SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał (rozpoczął i zakończył) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jedno takie zadanie, polegające na budowie, przebudowie bądź remoncie dróg o nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych. Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót). Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, wartości, okresie i miejscu wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie. d)dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj.: - osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności: - drogowej lub równoważnej konstrukcyjno -budowlanej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych. e)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1)-4) Instrukcji dla Wykonawców - Rozdziału I SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty składające się na ofertę: 1)Formularz oferty wg rozdziału II niniejszej SIWZ. 2)Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. 3)Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum jednego zadania o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zadanie polegające na budowie, przebudowie, bądź remoncie dróg o nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg załącznika nr 3 do oferty, d)Dokumenty (np: referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do oferty roboty zostały wykonane należycie. e)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych, wg załącznika nr 4 do oferty. f)Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji przez osoby, które będą kierować robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, poparte zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach. g)Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, wg załącznika nr 5 do oferty 4)Kosztorys ofertowy, o którym mowa w pkt. 7 ppkt. 2) rozdziału I SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach