Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Sokolniki

Urząd Gminy w Sokolnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 98-420 Sokolniki, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 845 176 , fax. 627 845 194
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sokolnikach
    ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1
    98-420 Sokolniki, woj. łódzkie
    tel. 627 845 176, fax. 627 845 194
    REGON: 54366300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Sokolniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe pokrycie planowanego deficytu zgodnie z poniższymi postanowieniami: 1) Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe pokrycie planowanego deficytu. 2) Maksymalna wysokość kredytu długoterminowego wynosić będzie 7 141 762,00 zł (słownie: siedem milionów sto czterdzieści jeden tysięcy siedemset sześćdziesiąt dwa zł 00/100). 3) Kredyt uruchamiany będzie w transzach na podstawie dyspozycji uruchomienia złożonej przez Zamawiającego. 4) Zamawiającemu przysługuje prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz regulowania wysokości i ilości transz stosownie do potrzeb Zamawiającego. Określenie wartości wypłat kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowanie na środki w terminie 2 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. 5) Zmniejszenie kredytu nie może pociągać za sobą zmiany warunków oprocentowania oraz dodatkowych opłat. Projekt umowy przedstawia Bank. 6) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy nieodpłatnie w trakcie realizacji umowy. 7) Spłata kapitału nastąpi w okresie 7 lat począwszy od roku 2020. Karencja w spłacie do dnia 31.12.2019 r. 8) Spłata kapitału nastąpi w ratach płatnych co trzy miesiące począwszy od 31.03.2020 r. płatnych do ostatniego dnia roboczego kwartału. Wysokość spłat w poszczególnych latach: • 2020 r - 1 020 251,71 zł • 2021 r – 650 000,00 zł • 2020 r – 930 000,00 zł • 2023 r – 1 135 377,00 zł • 2024 r – 1 135 377,00 zł • 2025 r – 1 135 377,00 zł • 2026 r – 1 135 379,29 zł 9) Naliczanie odsetek dokonuje się w okresach miesięcznych od rzeczywistego salda, wg kalendarza rzeczywistego (365/366 dni). 10) Forma spłaty odsetek od kredytu – raty miesięczne. Spłata rat winna się odbywać na ostatni roboczy dzień każdego miesiąca). Spłata odsetek nastąpi na podstawie pisemnej informacji Banku dostarczonej do 20 dnia każdego miesiąca. Jeśli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się ,że termin został zachowany, jeśli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie. Karencja w spłacie odsetek do dnia 31.12.2019 r. 11) Oprocentowanie kredytu stanowi sumę stopy WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych z ostatniego notowania w m-cu poprzedzającym okres odsetkowy, za który będą naliczane odsetki oraz marży Wykonawcy określonej w ofercie przetargowej (obejmującej łącznie wszystkie prowizje i marże banku). Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ). 12) Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w PLN. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz przesunięcia terminu spłat poszczególnych rat kapitałowych w całym okresie objętym umową, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 14) Wykonawca wyda bezpłatne zaświadczenie w zakresie terminowości spłaty kredytu i przebiegu współpracy na wniosek Zamawiającego. 15) Zabezpieczenie stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 16) Informacje dodatkowe:  na rachunkach Zamawiającego w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne,  Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań w bankach.  u Zamawiającego nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków.  Zamawiający nie posiada zobowiązań z tyt. Wykupu wierzytelności, forfaitingu, factoringu, eFinancingu, leasingu.  Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom.  Zamawiający nie posiada podpisanych umów o charakterze publiczno – prawnym. 17) Zamawiający zastrzega sobie: a) możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej od ustalonej bez dodatkowych opłat i prowizji na rzecz Wykonawcy. b) prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty w terminie 3 dni przed jej dokonaniem. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia i za faktyczny okres jego występowania a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat i prowizji z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. W takich przypadkach Strony ustalą nowy harmonogram spłaty. c) możliwość zmiany harmonogramu spłaty, bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. W takich przypadkach Strony ustalą nowy harmonogram spłaty w formie aneksu do umowy. d) Zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art.777 § 1 punkt.5 k.p.c. e) Zamawiający nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczanych przez Wykonawców. f) opinia RIO o możliwości spłaty kredytu udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego BIP/.http://www.bip.sokolniki.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=453&x=57 g) sprawozdania budżetowe Gminy Sokolniki są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej http://www.bip.sokolniki.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=453&x=57 dotyczące budżetu z podziałem na lata. h) opinie Regionalne Izby Obrachunkowej w Łodzi dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Sokolniki w zakładce http://www.bip.sokolniki.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=453&x=57 i) Uchwały Rady Gminy Sokolniki dostępne są Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Sokolniki w zakładce :http://www.bip.sokolniki.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=453&x=57
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Za minimalny poziom kompetencji lub uprawnień uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że posiada zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), chyba że przepisy stanowią inaczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach