Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Babimost na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66110 Babimost, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 512 034 , fax. 683 512 028
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3
    66110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 683 512 034, fax. 683 512 028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Babimost na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego dla Gminy Babimost na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. 2. Wysokość udzielanego kredytu, łącznie w kwocie 1 700 000 zł. 3. Termin uruchomienia kredytu: Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. Całość kredytu możliwa jest do wykorzystania maksymalnie do dnia 30.12.2017r. 4. Spłata kredytu W miesięcznych ratach kapitałowych, począwszy od miesiąca stycznia 2018 roku do grudnia 2023 roku, wg poniższego harmonogramu: - 71 rat po 23 633zł co stanowi 1 677 943 zł, - ostatnia miesięczna rata wyniesie 22 057 zł. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu przewidywany harmonogram spłaty kredytu, uwzględniający wszystkie wymagania wynikające z SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. Wykonawca nie obciąży zamawiającego dodatkowymi kosztami z tego tytułu. Powyższa okoliczność nie będzie również skutkować rozwiązaniem umowy oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do zamawiającego. W przypadku niewykorzystania przez zamawiającego pełnej kwoty kredytu lub jego wcześniejszej spłaty strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy, nie wykraczający jednakże poza ostateczny termin spłaty kredytu, o którym mowa w punkcie 4. 6. W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału - odsetki płatne od faktycznego zadłużenia. 7. Spłata odsetek obejmuje okres jednego miesiąca. 8. Spłata odsetek w okresach miesięcznych – na koniec każdego miesiąca, począwszy od pierwszego, w którym uruchomiono kwotę kredytu, na podstawie zawiadomień Wykonawcy o ich wysokości i terminie wymagalności, przesłanych faxem lub drogą elektroniczną wskazaną w umowie. 9. Do wyliczenia wartości odsetek stosowany będzie kalendarz rzeczywisty, 365/366 dni w roku i rzeczywista liczba dni w miesiącu. 10. Wykonawca będzie naliczał odsetki wyłącznie od wypłaconych transz kredytu. 11. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 12. Kredyt oprocentowany wg zmiennej stawki procentowej WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy, która przez cały okres kredytowania nie może być zwiększona. Stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 03.11.2017 roku. 13. Dopuszcza się możliwość wykorzystania kwoty kredytu w transzach, o których zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie, podając każdorazowo kwotę transzy i datę jej przekazania na wskazany rachunek bankowy zamawiającego. 14. Kredyt udzielony zostanie w złotych polskich (PLN). 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu oraz prowizji. 16. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco z wystawienia kredytobiorcy wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art.97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997roku Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r., Poz. 1988 z późn. zm.). 17. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich (PLN). 18. Informacja dotycząca sytuacji finansowej Zamawiającego dostępna jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawcy, wymagane jest przez Zamawiającego, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r., Poz. 1988 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy – Prawo bankowe − inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy – Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: - w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp co Wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należy złożyć również formularz ofertowy wraz z załącznikami. W sytuacji Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, a także oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach