Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 020 143 , fax. 815 020 144
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. 815 020 143, fax. 815 020 144
    REGON: 53523800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na potrzeby Gminy Jastków na poniższych zasadach: 1. Kwota kredytu: 5 000 000,00zł. 2. Okres kredytowania - od podpisania umowy do dnia 31.12.2029 r. 3. Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego, związanego z realizacją zadań inwestycyjnych w 2019 roku. 4. Uruchomienie kredytu – w transzach, w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2019 roku. 5. Wartość oraz termin wypłaty transz zostaną określone na podstawie złożonego przez Zamawiającego odrębnego zapotrzebowania na środki. Wypłata transzy nastąpi w ciągu 3 dni od złożenia powyższego zapotrzebowania. 6. Okres karencji przy spłacie kapitału - do 29 kwietnia 2020 r. 7. Spłata kapitału będzie następowała w ratach miesięcznych, od 30.04.2020 r. do 31.12.2029 r., wg załączonego „Harmonogramu spłat rat kredytu". 8. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w latach 2019-2029, w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/6 dni w roku. 9. W przypadku, gdy termin spłaty raty kapitałowej i odsetkowej przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagane raty w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 10. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o jednomiesięczną stawkę WIBOR 1M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który dokonywana jest płatność odsetek, powiększoną o marżę określoną w ofercie. Marża, wyrażona w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), będzie stała w okresie obowiązywania umowy. Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 30.08.2019 r. w wysokości 1,64% oraz uruchomienie kredytu w jednej transzy w dniu 01.10.2019 r. 11. Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie. Kredyt nie może być obciążony żadnymi innymi kosztami. 12. Zamawiający zastrzega sobie: a) możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej od ustalonej bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji; b) możliwość wcześniejszej (przed ustalonymi terminami) spłaty kredytu oraz poszczególnych rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów w postaci opłat, prowizji rekompensacyjnej, itp.; c) możliwość zmiany harmonogramu spłaty bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji, przy czym wydłużenie terminu płatności rat kapitałowych oraz zmiany ich wysokości będzie następowało po uzgodnieniu z Wykonawcą. W takich przypadkach Strony ustalają nowy harmonogram spłaty. 13. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty. 14. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny „in blanco" wraz z deklaracją wekslową oraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 15. Zamawiający nie dopuszcza zabezpieczenia spłaty kredytu w postaci oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 Kodeksu postępowania cywilnego. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający oświadcza, że nie zalega z uiszczaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 2. Zamawiający oświadcza, że nie posiada wierzytelności, które byłyby zabezpieczone przez wierzycieli w formie przewidzianej przepisami prawa, a w szczególności hipoteką lub zastawem. 3. Zamawiający informuje, że na rachunkach bankowych Zamawiającego nie ciążą żadne zajęcia egzekucyjne. 4. Zamawiający informuje, że nie posiada zaległych zobowiązań finansowych w bankach i innych instytucjach finansowych. 5. Zamawiający informuje, że gmina nie udzieliła w ostatnich latach poręczeń i gwarancji. 6. Dodatkowe dokumenty niezbędne do przygotowania oferty (załącznik nr 4 do SIWZ): - Informacja o zadłużeniu Gminy Jastków za dzień 31.08.2019 - Opinia RIO o wykonaniu budżetu za 2018 rok - Opinia RIO w sprawie możpliwości spłaty kredytu - Projekt harmonogramu spłat kredytu 7. Sprawozdania z wykonania budżetu gminy są dostępne w BIP Urzędu Gminy Jastków w zakładce Inne dokumenty - Informacje o wykonaniu budżetu JST. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zamieszczono w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach