Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Gmina Orla ogłasza przetarg

  • Adres: 17106 Orla, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
    ul. Mickiewicza 5
    17106 Orla, woj. podlaskie
    tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
    REGON: 5065960000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.200.000 zł (słownie złotych: trzy miliony dwieście tysięcy) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) kwota kredytu w wysokości 3.200.000 zł (słownie złotych: trzy miliony dwieście tysięcy); 2) okres kredytowania 2018-2023; 3) spłata kredytu: w ratach kwartalnych w latach 2019-2023; 4) kwota kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Wykonawcy. Stawkę referencyjną stanowić będzie stawka WIBOR trzymiesięczna, obowiązująca na każdy pierwszy dzień okresu odsetkowego (kwartału kalendarzowego); 5) spłata odsetek następować będzie kwartalnie do końca miesiąca każdego kwartału wraz ze spłatą rat kredytowych; 6) odsetki naliczane będą za każdy dzień korzystania z kredytu, od następnego dnia po wypłacie kredytu/transzy do dnia spłaty włącznie; 7) odsetki będą naliczane za każdy dzień korzystania z kredytu kwartalnie od malejącego kapitału; 8) niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek; 9) rozliczenia związane z udzieleniem i obsługą kredytu będą dokonywane w polskich złotych; 10) okres karencji w spłacie kapitału i odsetek - do 30 marca 2019 r.; 11) wypłata kredytu - w transzach na konto bankowe Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego. Określenie transz wypłat kredytu oraz terminów postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego pisemnego zapotrzebowania na środki na 3 dni robocze przed ich uruchomieniem; 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat; 13) zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej całkowitej lub częściowej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat; 14) jeżeli Zamawiający dokona spłaty części lub całej kwoty kredytu przed terminem ustalonym w umowie, Wykonawca pobierze odsetki za okres faktycznego korzystania przez Zamawiającego z kredytu; 15) marża Wykonawcy: stała przez cały okres kredytowania: 16) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu, w tym: prowizji i opłat za uruchomienie kredytu, prowizji przygotowawczej, prowizji od udzielonego kredytu, prowizji za sporządzanie aneksów, prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu, prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu; 17) Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty dotyczące kredytu (w tym m.in. opinie bankowe, aneksy), o które będzie występował Zamawiający były wydawane bezpłatnie; 18) w przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w ostatnim dniu roboczym danego kwartału; 19) forma zabezpieczenia kredytu –weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3. Prognozę harmonogramu spłat kredytu zawiera SIW. 4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, gdyż przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przekazaniu środków pieniężnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. 2017 r., poz.1876 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach