Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Burmistrz Frampola ogłasza przetarg

  • Adres: 23440 Frampol, ul. Radzięcka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6857509 w. 38
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Frampola
    ul. Radzięcka 8
    23440 Frampol, woj. lubelskie
    tel. 084 6857509 w. 38
    REGON: 53785200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umframpol@frampol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł., 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w tym na: - spłatę kredytu z lat ubiegłych 515 300,00 zł - planowany deficyt budżetu 484 700,00 zł Razem 1 000 000,00 zł 1) Wysokość kredytu 1.000.000,00 PLN. 2) Walutą kredytu będzie złoty polski (PLN). 3) Okres spłaty – 85 miesięcy w tym okres karencji w spłacie kapitału do 01.01.2022 r. 4) Spłata kapitału – od upływu okresu karencji tj. od 01 stycznia 2022 r., w okresach co miesiąc, na koniec miesiąca (ostatnia rata 29 listopada 2024 r.). 2022r. 2023r. 2024r Styczeń 18 000,00 54 000,00 18 000,00 Luty 18 000,00 54 000,00 18 000,00 Marzec 18 000,00 54 000,00 18 000,00 Kwiecień 18 000,00 54 000,00 18 000,00 Maj 18 000,00 54 000,00 18 000,00 Czerwiec 18 000,00 54 000,00 18 000,00 Lipiec 18 000,00 54 000,00 18 000,00 Sierpień 18 000,00 54 000,00 18 000,00 Wrzesień 18 000,00 54 000,00 18 000,00 Październik 18 000,00 54 000,00 18 000,00 Listopad 20 000,00 60 000,00 20 000,00 Grudzień 5) Spłata odsetek – od dnia uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przekazanego przez Bank. 6) Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 7) W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu lub odsetek w dniu poprzedzającym dzień wolny. 8) Oprocentowanie – według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku:  stopa bazowa: WIBOR – 1M  stała dla całego okresu kredytowania marża banku. 9) Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy. 10) Kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu 31.10.2017 r., 11) Środki będą uruchomione w formie polecenia przelewu. 12) Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub całkowitej rezygnacji z niego oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 13) Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 14) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). 15) Prowizja od kredytu – płatna będzie od kwoty uruchomionego kredytu. 16) Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika. 17) Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie: ceny w następujący sposób: • Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki na 1 października 2017 r. tj. 1,66 %) Wykonawca jest zobowiązany wliczyć wszelkie opłaty do oprocentowania kredytu w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, • Wysokość prowizji liczonej jako % kredytu od całej kwoty kredytu. Przez prowizję należy rozumieć sumę wszystkich opłat związanych z uruchomieniem kredytu, oraz liczby dni do określenia czasu uruchomienia kredytu. 18) Do złożonej oferty wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 19) Zamawiający przedstawi aktualną opinię RIO o możliwości spłaty kredytu przed podpisaniem umowy. 20) Rodzaj zamówienia: usługi. 21) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający działając na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda, wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie (w formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 22) UWAGA: Dokumenty zawierające informacje niezbędne do oceny zdolności kredytowej stanowią załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. 23) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby (osób) wykonującej (ych) czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 24) Zamawiający wymaga, aby osoba realizująca przedmiot zamówienia, która będzie wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia była zatrudniona na podstawie umowy o pracę. 25) Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia dotyczą czynności związanych z obsługą kredytu. 26) W dniu podpisania umowy, Wykonawca złoży oświadczenie, że osoba(osoby) wykonująca(ce) czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 27) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże że: - posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie czynności bankowych lub inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia czynności bankowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz.; 2) dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami niniejszej siwz., o których mowa w ust. 9 siwz; 3) projekt umowy (projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w SIWZ i ze złożoną ofertą oraz winien być sporządzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29. 08. 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1988).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach