Gmina Baborów ogłasza przetarg
- Adres: 48-120 Baborów, ul. Dąbrowszczaków 2a
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0774036920 , fax. 077 4036928
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Baborów
ul. Dąbrowszczaków 2a 2a
48-120 Baborów, woj. opolskie
tel. 0774036920, fax. 077 4036928
REGON: 53141281700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.baborow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Baborów kredytu długoterminowego w kwocie 4.300.000 zł (słownie: cztery miliony trzysta tysięcy złotych) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Baborów w 2009 roku oraz s - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ustawy - wzór załącznik nr 2 do siwz, 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - zał nr 3 do siwz 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonanie czynności bankowych : a) dla banków spółdzielczych - art.20 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (t. j. Dz.U. z 2002r. Nr 72 poz.665 z późniejszymi zmianami), b) dla banków z formie spółki akcyjnej - art.21 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe ( t. j.Dz.U. z 2002r. Nr 72 poz.665 z późniejszymi zmianami) c) dla banków, których dotyczy zapis art. 177 i 178 w/w ustawy, dokumentem zastępującym zezwolenie będzie statut banku. W przypadku składania oferty przez więcej niż jeden podmiot dokumenty wymienione w punkcie 1 - 4 muszą być złożone przez wszystkie podmioty, w których imieniu jest składana oferta. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musi przedłożyć dokumenty, zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z póź.zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baborow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przejęcie długoterminowych zobowiązań finansowych Gminy Byczyna w kwocie 16 227 573,64 zł, realizowane w trybie art. 518 §1 pkt 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny
Dodano: 2016-04-14 - Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 1 500 000,00 złotych
Dodano: 2016-04-07 - Sfinansowanie zobowiązań Gminy Otmuchów poprzez przejęcie długu z tytułu kredytu i pożyczki na podstawie art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego przez instytucję będącą Bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe
Dodano: 2016-01-28 - Sfinansowanie zobowiązań Gminy Otmuchów poprzez przejęcie długu z tytułu kredytu i pożyczki w kwocie 2 340 000,00 złotych na podstawie art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego przez instytucję będącą Bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe
Dodano: 2015-12-08 - Przetarg nieograniczony na sfinansowanie zobowiązań Powiatu Oleskiego poprzez przejęcie długu w kwocie 3 000 000,00 złotych (art. 518 §1 pkt 3 Kodeksu cywilnego)
Dodano: 2015-11-09 - Sfinansowanie zobowiązań Gminy Branice poprzez przejęcie długu w kwocie 1 015 449,00 z tytułów kredytów Zamawiającego, z których zobowiązania główne na 23.03.2015r. wynoszą kwotę 1 015 449,00
Dodano: 2015-05-25 - UDZIELENIE POŻYCZKI W WYSOKOŚCI 400 000,00 ZŁ
Dodano: 2014-09-08 - UDZIELENIE POŻYCZKI W WYSOKOŚCI 2 175 312,70 ZŁ
Dodano: 2014-03-06 - Udzielenie pożyczki w wysokości 600.000,00 zł
Dodano: 2012-10-23 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
Dodano: 2011-09-06