Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21-030 Motycz, Kozubszczyzna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 031 081 , fax. 815 031 082
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Kozubszczyzna -
    21-030 Motycz, woj. lubelskie
    tel. 815 031 081, fax. 815 031 082
    REGON: 43101967800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 920 000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Rada Gminy zgodnie z uchwalą Nr XLIII/267/2017 z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie uchwały budżetowej na 2018 rok upoważniła Wójta Gminy do zaciągnięcia zobowiązań na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Konopnica na rok 2018 Zamawiający dysponuje opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o możliwości spłaty kredytu zaciągniętego przez Gminę Konopnica. 3. Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 1) Kredyt będzie wykorzystany do 31 grudnia 2018 roku (na „żądanie” tj. po pisemnej dyspozycji do uruchomienia kredytu na rachunek Gminy). 2) Okres kredytowania do 31.12.2026 r. 3) Karencja w spłacie kredytu – nie przewiduje się. 4) Spłata rat kredytu w okresach kwartalnych do 30/31 dnia miesiąca kończącego kwartał, I rata płatna w dniu 31 marca 2019 r., II rata w dniu 30 czerwca, III rata w dniu 30 września, IV rata w dniu 30 grudnia 5) Spłata odsetek od kredytu w okresach kwartalnych, do 20 stycznia za IV kwartał roku poprzedniego, 20 kwietnia za I kwartał, 20 lipca za II kwartał, 20 października za III kwartał. 6) Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wyliczona na podstawie zmiennej stawki bazowej WIBOR 3M. 7) Do złożenia oferty należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 08.11.2018 r. na potrzeby badania ofert. 8) Podstawą spłaty odsetek będzie pisemna informacja wykonawcy (banku kredytującego) o wysokości należnych odsetek za dany kwartał, przekazana kredytobiorcy na 10 dni przed terminem zapłaty odsetek od kredytu. 9) Przekazanie pisemnej informacji o wysokości należnych odsetek za dany kwartał w terminie późniejszym powoduje przesunięcie terminu spłaty odsetek od kredytu o liczbę dni stanowiącą różnicę między terminem przekazania informacji a faktyczną datą jej przekazania 10) Prowizja przygotowawcza płatna w terminie do dnia 30 grudnia 2018 r. 11) Rozliczenie pomiędzy kredytobiorcą a bankiem kredytującym będą dokonywane w złotych polskich ( PLN ) 12) Forma zabezpieczenia kredytu – weksel In blanco z deklaracją wekslową na kwotę do 120% 13) Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 14) W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu. UWAGA Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uznaje się, że warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2017 poz. 1876 ze zm.) lub dokumenty równoważne potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach