Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dąbrowa w wysokości 930.000,00 zł

Gmina Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 49-120 Dąbrowa, ul. ks. prof. J. Sztonyka 56
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 464 10 10 , fax. 0-77 464 10 10
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa
    ul. ks. prof. J. Sztonyka 56 56
    49-120 Dąbrowa, woj. opolskie
    tel. 0-77 464 10 10, fax. 0-77 464 10 10
    REGON: 53141304700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dąbrowa w wysokości 930.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu dla Gminy Dąbrowa w wysokości 930.000zł (słownie: dziewięćset trzydzieści tysięcy złotych i zero groszy). Przez obsługę kredytu należy rozumieć czynności związane z obsługą spłat rat kapitałowych i odsetek od kredytu. Cel kredytu: finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbrowa w roku 2012. 2.Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w transzach, na podstawie dyspozycji płatniczej. Dla celów wyliczenia kosztów obsługi kredytu Zamawiający proponuje następujące transze: I transza do dnia 30 października 2012 r. w kwocie: 400.000,-zł II transza do dnia 31 listopada 2012 r. w kwocie: 400.000,-zł II transza do dnia 31 grudnia 2012 r. w kwocie: 130.000,-zł Zamawiający nie będzie związany z w/w harmonogramem w okresie kredytowania i zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w całości - bez prowizji i opłat z tego tytułu. 3.Spłata rat kapitałowych kredytu nastąpi od 31 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2023 r. i będzie regulowana w następujących ratach: -w roku 2013: bez spłat -w roku 2014: 12 rat po 2.500,00 zł (roczna spłata 30.000,00 zł) -w roku 2015: 12 rat po 2.500,00 zł (roczna spłata 30.000,00 zł) -w roku 2016: 12 rat po 2.500,00 zł (roczna spłata 30.000,00 zł) -w roku 2017: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2018: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2019: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2020: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2021: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2022: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) -w roku 2023: 12 rat po 10.000,00 zł (roczna spłata 120.000,00 zł) 4.W przypadku, gdy kwota zaciągniętego kredytu będzie mniejsza niż 930.000,00 zł harmonogram spłat zostanie odpowiednio zmieniony, przy założeniu, że w latach 2013 -2016 pozostanie bez zmian (jak w pkt 3), a w latach 2017 - 2023 będą to równe raty płatne ostatniego dnia każdego miesiąca. 5.Spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca począwszy od miesiąca uruchomienia I transzy. Odsetki liczone będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Oprocentowanie będzie oparte o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału i powiększone o marżę banku. Marża jest stała w całym okresie kredytowania. Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wysokości należnych odsetek za dany okres najpóźniej na 7 dni przed terminem ich zapłaty. 6.Prowizja od kwoty przyznanego kredytu - płatna jednorazowo do 7 dni od dnia podpisania umowy - maksymalnie 5 % wartości kredytu. 7.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 8.Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji. 9.Zamawiający nie będzie dokumentował wykorzystania kredytu. 10.Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach