Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego dłuterminowego złotowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Radzionków.

Gmina Radzionków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
    Męczenników Oświęcimia 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 32 289 07 27
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego dłuterminowego złotowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Radzionków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu bankowego długoterminowego złotowego w wysokości 3.000.000,00 zł dla Gminy Radzionków. 2. Waluta kredytu: złoty polski (PLN). 3. Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) przeznaczony zostanie na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta w kwocie: 2 195 012,51 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w wysokości: 804 987,49 zł. 4. Środki finansowe z tytułu udzielonego kredytu zostaną przekazane przez Wykonawcę na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski O/Radzionków nr: 41 1050 1230 1000 0002 0397 2500 – jednorazowo lub w transzach po zawarciu umowy, na podstawie wniosku złożonego przez Zamawiającego. 5. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa w dniu 31.12.2020 r. 6. Uruchomienie kredytu jednorazowo lub w transzach po zawarciu umowy, na podstawie pisemnych dyspozycji złożonych przez Zamawiającego do banku z zachowaniem 3 dniowego okresu wyprzedzenia poszczególnych transz. 7. Karencja w spłacie kapitału do 14.01.2021 roku. 8. Dopuszcza się zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę skarbnika na umowie kredytu, wekslu oraz deklaracji wekslowej. 10. Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 §1 pkt 5 KPC. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ tj. – Opis przedmiotu zamówienia. 12.Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (zgodnie z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 pkt 1): Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust. 5 Ustawy Pzp. 13. Wymagania dotyczące zatrudnienia (zgodnie z art. 29 ust. 3a) zostały szczegółowo opisane w rozdziale XXIII SIWZ pkt. 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm), tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej udzielone przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.). Ocena spełniania warunku odbywać się będzie w oparciu o analizę wymaganych oświadczeń i dokumentów oraz zawartych w nich informacji, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1.Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Symulację spłaty kredytu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach