Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego złotówkowego w kwocie 2.580.000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na finansowanie zadania inwestycyjnego o nazwie „Zmiana formy architektonicznej /polegającej na nadbudowie i przebudowie/ budynku hydroforni wraz z instalacjami i urządzeniami budowlanymi, jak również budowa odstojnika popłuczyn - z przeznaczeniem budynku hydroforni na stację uzdatniania wody oraz rozbiórka kontenerowej chlorowni i pompowni wody w ramach zadania pn. Modernizacja wodociągu gminnego Olchowa, Nockowa - etap I na działce o nr ewid. 728/2 położonej w m. Olchowa gm. Iwierzyce - Zabezpieczenie normatywnej jakości wody dla wszystkich gospodarstw domowych i odbiorców instytucjonalnych podłączonych do sieci wodociągowej poprzez oddanie do użytkowania stacji uzdatniania wody” w ramach budżetu gminy na lata 2019 i 2020, uruchamianego w II transzach: - pierwsza transza w 2019 roku w kwocie 1 680 000,00 zł w tym: na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2019 r. w kwocie 1 680 000,00 zł; - druga transza w 2020 roku w kwocie 900 000,00 zł w ramach budżetu gminy na rok 2020.

Urząd Gminy Iwierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-124 Iwierzyce, Iwierzyce
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 455 950 , fax. 172 221 444
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwierzyce
    Iwierzyce 80
    39-124 Iwierzyce, woj. podkarpackie
    tel. 177 455 950, fax. 172 221 444
    REGON: 69058194000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwierzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego złotówkowego w kwocie 2.580.000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na finansowanie zadania inwestycyjnego o nazwie „Zmiana formy architektonicznej /polegającej na nadbudowie i przebudowie/ budynku hydroforni wraz z instalacjami i urządzeniami budowlanymi, jak również budowa odstojnika popłuczyn - z przeznaczeniem budynku hydroforni na stację uzdatniania wody oraz rozbiórka kontenerowej chlorowni i pompowni wody w ramach zadania pn. Modernizacja wodociągu gminnego Olchowa, Nockowa - etap I na działce o nr ewid. 728/2 położonej w m. Olchowa gm. Iwierzyce - Zabezpieczenie normatywnej jakości wody dla wszystkich gospodarstw domowych i odbiorców instytucjonalnych podłączonych do sieci wodociągowej poprzez oddanie do użytkowania stacji uzdatniania wody” w ramach budżetu gminy na lata 2019 i 2020, uruchamianego w II transzach: - pierwsza transza w 2019 roku w kwocie 1 680 000,00 zł w tym: na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2019 r. w kwocie 1 680 000,00 zł; - druga transza w 2020 roku w kwocie 900 000,00 zł w ramach budżetu gminy na rok 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego złotówkowego w kwocie 2.580.000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na finansowanie zadania inwestycyjnego o nazwie „Zmiana formy architektonicznej /polegającej na nadbudowie i przebudowie/ budynku hydroforni wraz z instalacjami i urządzeniami budowlanymi, jak również budowa odstojnika popłuczyn - z przeznaczeniem budynku hydroforni na stację uzdatniania wody oraz rozbiórka kontenerowej chlorowni i pompowni wody w ramach zadania pn. Modernizacja wodociągu gminnego Olchowa, Nockowa - etap I na działce o nr ewid. 728/2 położonej w m. Olchowa gm. Iwierzyce - Zabezpieczenie normatywnej jakości wody dla wszystkich gospodarstw domowych i odbiorców instytucjonalnych podłączonych do sieci wodociągowej poprzez oddanie do użytkowania stacji uzdatniania wody” w ramach budżetu gminy na lata 2019 i 2020, uruchamianego w II transzach: - pierwsza transza w 2019 roku w kwocie 1 680 000,00 zł w tym: na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2019 r. w kwocie 1 680 000,00 zł; - druga transza w 2020 roku w kwocie 900 000,00 zł w ramach budżetu gminy na rok 2020. Oprocentowanie kredytu będzie miało charakter zmienny i ustalane będzie według średniej stopy WIBOR 3M powiększonej o stałą w okresie kredytowania marżę. Średnia stopa WIBOR 3M będzie ustalana jako miesięczna średnia arytmetyczna stóp dziennych obowiązujących w miesiącu poprzedzającym okres, za który naliczane będą odsetki. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca i będzie ono obowiązywało przez cały okres miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało ono ustalone. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i pobierane w okresach kwartalnych do 15-tego następnego miesiąca po zakończeniu kwartału, przy czym spłata ostatniej raty odsetek nastąpi w dniu spłaty ostatniej raty. Wykorzystanie kredytu postawionego przez Bank do dyspozycji następować będzie w formie przelania kredytu na rachunek wskazany przez Kredytobiorcę, na podstawie dyspozycji Kredytobiorcy złożonych w banku na dzień przed uruchomieniem kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania kredytu w niepełnej kwocie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć bez konsekwencji finansowych ze strony Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez naliczania dodatkowych opłat z tego tytułu, a odsetki będą naliczane tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty. Spłata kredytu nastąpi w dwudziestu jeden ratach w następujących terminach i wysokościach: 1. 31.09.2020 – 64.500,00 zł; 2. 31.03.2021 – 100.000,00 zł; 3. 31.12.2021 – 158.000,00 zł; 4. 31.03.2022 – 100.000,00 zł; 5. 31.12.2022 – 158.000,00 zł; 6. 31.03.2023 – 100.000,00 zł; 7. 31.12.2023 – 158.000,00 zł; 8. 31.03.2024 – 100.000,00 zł; 9. 31.12.2024 – 158.000,00 zł; 10. 31.03.2025 – 100.000,00 zł; 11. 31.12.2025 – 158.000,00 zł; 12. 31.03.2026 – 100.000,00 zł; 13. 31.03.2026 – 158.000,00 zł; 14. 31.03.2027 – 100.000,00 zł; 15. 31.12.2027 – 158.000,00 zł; 16. 31.03.2028 – 100.000,00 zł; 17. 31.12.2028 – 158.000,00 zł; 18. 31.03.2029 – 100.000,00 zł; 19. 31.12.2029 – 158.000,00 zł; 20. 31.03.2030 – 100.000,00 zł; 21. 31.12.2030 – 93.500,00 zł; Zabezpieczeniem kredytu będzie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w przepisach ustawy z 29.08. 1997 r. - Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składał w stosunku do nich oświadczenie, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Zgodnie z art. 22a Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z zobowiązania lub dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2.2. powinny wynikać w szczególności następujące informacje: - Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - Czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą; 1) Poza zobowiązaniem, Wykonawca może przedłożyć inne dokumenty, potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności zawierające elementy, o których mowa powyżej. 2) Wykonawca, który polega na sytuacji innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuję się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoba albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach