Gmina Skarszewy ogłasza przetarg
- Adres: 83-250 Skarszewy, Pl. Gen. J. Hallera 18
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5882201 w. 23 , fax. 058 5882651
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarszewy
Pl. Gen. J. Hallera 18 18
83-250 Skarszewy, woj. pomorskie
tel. 058 5882201 w. 23, fax. 058 5882651
REGON: 00052895900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 520.000 PLN na sfinansowanie planowego deficytu budżetowego na 2009 rok z tytułu realizacji inwestycji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zaciągniecie (uruchomienie) kredytu w kwocie 520.000 PLN zł nastąpi w do dnia 22.12.2009 r. 2. Spłata odsetek w trybie miesięcznym w ostatnim dniu każdego miesiąca. 3. Ostateczna spłata kredytu 31.07.2018 roku, 4. Spłata kredytu według harmonogramu spłat kredytu zawartego w ogólnych warunkach umowy - załącznik nr 1 do SIWZ Uchwał budżetowa Rady Miejskiej w Skarszewach na rok 2009 wraz załącznikami oraz opinia RIO w sprawie zaciągnięcia i spłaty przedmiotowego kredytu dostępną jest stronie www.bip.skarszewy.pl. Po wyborze oferty danego Wykonawcy a przed podpisaniem umowy kredytowej, Zamawiający udostępni Wykonawcy wszystkie niezbędne dokumenty związane z udzieleniem przedmiotowego kredytu. Informujemy również, że na stronie internetowej www.bip.skarszewy.pl. zamieszczono najważniejsze dokumenty związane z budżetem gminy Skarszewy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2500 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp., tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) warunek posiadania uprawnień: Zamawiający wymaga posiadania zezwoleń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Spełnienie warunków opisanych w punkcie 5 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia wg załącznika nr do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 ze zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. Nr 72, poz. 665 z 2002 r. ze zm.) 4. wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Przechlewo oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę 600.000,00 złotych
Dodano: 2016-07-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 1.250.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2016 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, z terminem spłaty w latach 2018, 2020 - 2031
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie Gminie Dzierzgoń kredytu długoterminowego w wysokości 1.600.000 PLN, przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-14 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2.663.000,00 zł
Dodano: 2016-07-12 - 1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-24 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Zblewo z przeznaczeniem na finansowanie deficytu budżetu i spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich na okres do 31.12.2026 r. w kwocie 1.600.000,00 zł
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-08 - udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.500.000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na sfinansowanie zobowiązania z tytułu realizacji inwestycji pt. Adaptacja budynku Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego, dawnego zespołu szkół rolniczych, na cele biurowe: przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły wraz z salą konferencyjną, na cele biurowe oraz budowa systemu ppoż.
Dodano: 2016-05-16 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 7.000.000,00 zł
Dodano: 2016-05-13 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA MIEJSKIEGO ZAKŁADU KOMUNIKACJI W MALBORKU SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-07