Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 520.000 PLN na sfinansowanie planowego deficytu budżetowego na 2009 rok z tytułu realizacji inwestycji

Gmina Skarszewy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-250 Skarszewy, Pl. Gen. J. Hallera 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5882201 w. 23 , fax. 058 5882651
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarszewy
    Pl. Gen. J. Hallera 18 18
    83-250 Skarszewy, woj. pomorskie
    tel. 058 5882201 w. 23, fax. 058 5882651
    REGON: 00052895900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 520.000 PLN na sfinansowanie planowego deficytu budżetowego na 2009 rok z tytułu realizacji inwestycji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zaciągniecie (uruchomienie) kredytu w kwocie 520.000 PLN zł nastąpi w do dnia 22.12.2009 r. 2. Spłata odsetek w trybie miesięcznym w ostatnim dniu każdego miesiąca. 3. Ostateczna spłata kredytu 31.07.2018 roku, 4. Spłata kredytu według harmonogramu spłat kredytu zawartego w ogólnych warunkach umowy - załącznik nr 1 do SIWZ Uchwał budżetowa Rady Miejskiej w Skarszewach na rok 2009 wraz załącznikami oraz opinia RIO w sprawie zaciągnięcia i spłaty przedmiotowego kredytu dostępną jest stronie www.bip.skarszewy.pl. Po wyborze oferty danego Wykonawcy a przed podpisaniem umowy kredytowej, Zamawiający udostępni Wykonawcy wszystkie niezbędne dokumenty związane z udzieleniem przedmiotowego kredytu. Informujemy również, że na stronie internetowej www.bip.skarszewy.pl. zamieszczono najważniejsze dokumenty związane z budżetem gminy Skarszewy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp., tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) warunek posiadania uprawnień: Zamawiający wymaga posiadania zezwoleń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Spełnienie warunków opisanych w punkcie 5 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia wg załącznika nr do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 ze zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. Nr 72, poz. 665 z 2002 r. ze zm.) 4. wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach