Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 3 990 000,00 zł na finansowanie deficytu budżetowego

Gmina Kurów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-170 Kurów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8811777, 8811151, 8811071 , fax. 081 8811151, 8811777, 8811071
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurów
    ul. Lubelska 35
    24-170 Kurów, woj. lubelskie
    tel. 081 8811777, 8811151, 8811071, fax. 081 8811151, 8811777, 8811071
    REGON: 43101962600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 3 990 000,00 zł na finansowanie deficytu budżetowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na finansowanie deficytu budżetowego w kwocie 3 990 000,00 zł, (słownie: trzy miliony dziewięćset dziewięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Kwota kredytu: 3 990 000,00 zł. 2. Okres kredytowania: do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do dnia 31.12.2024 r. 3. Karencja w spłacie odsetek od kredytu do dnia 30.09.2020 r. 4. Karencja w spłacie kapitału kredytu do dnia 30.03.2021 r. 5. Spłata kredytu następować będzie w ratach w następujących okresach: I rata 141 500,00 złotych spłata do dnia 31.03.2021 r. II rata 141 500,00 złotych spłata do dnia 30.06.2021 r. III rata 141 500,00 złotych spłata do dnia 30.09.2021 r. IV rata 141 500,00 złotych spłata do dnia 31.12.2021 r. V rata 325 000,00 złotych spłata do dnia 31.03.2022 r. VI rata 325 000,00 złotych spłata do dnia 30.06.2022 r. VII rata 325 000,00 złotych spłata do dnia 30.09.2022 r. VIII rata 325 000,00 złotych spłata do dnia 31.12.2022 r. IX rata 325 000,00 złotych spłata do dnia 31.03.2023 r. X rata 325 000,00 złotych spłata do dnia 30.06.2023 r. XI rata 325 000,00 złotych spłata do dnia 30.09.2023 r. XII rata 325 000,00 złotych spłata do dnia 31.12.2023 r. XIII rata 206 000,00 złotych spłata do dnia 31.03.2024 r. XIV rata 206 000,00 złotych spłata do dnia 30.06.2024 r. XV rata 206 000,00 złotych spłata do dnia 30.09.2024 r. XVI rata 206 000,00 złotych spłata do dnia 31.12.2024 r. 6. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 7. Oprocentowanie kredytu naliczane kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków. Spłata oprocentowania będzie następowała w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału. Do obliczenia kwoty oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. Pierwsza płatność oprocentowania do dnia 10.10.2020 r. (oprocentowanie na dzień 30.09.2020 r.). Cena ofertowa, którą stanowią: • koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 3M z dnia 07.10.2019 r. w wysokości 1,72 %, powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy, • prowizja przygotowawcza Pp (jeżeli występuje) - prowizję kalkuluje Wykonawca. Prowizja przygotowawcza będzie naliczana od kwoty uruchomionego kredytu. 8. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić: • prowizja przygotowawcza (jeżeli występuje), • oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczane dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o stawkę ustalaną na okres 3 miesięcy w wysokości stawki WIBOR 3M z 20 dnia ostatniego miesiąca każdego kwartału kalendarzowego lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do odsetek naliczonych począwszy od 25 dnia tego miesiąca, powiększoną o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 9. Zamawiający ma możliwość dokonania wcześniejszej spłaty całości lub części kapitału kredytu przed upływem końca terminu kredytowania, tj. przed dn. 31.12.2024 r., w tej sytuacji oprocentowanie zostanie naliczone do dnia spłaty kredytu. Z tytułu wcześniejszej spłaty nie będą pobierane opłaty, prowizje i oprocentowania jak również inne dodatkowe koszty. 10. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat, prowizji, oprocentowania jak również opłat dodatkowych od niewykorzystanej części kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu - bez ponoszenia opłat, prowizji i oprocentowania z części niewykorzystanej kredytu jak również innych dodatkowych kosztów. 12. Wypłata transz kredytu na wniosek zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od złożenia wniosku, po podpisaniu stosownej umowy, 13. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie poręczenie Gminy Kurów w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Realizacja dyspozycji kredytobiorcy następować będzie w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy Gminy Kurów nr 47 8732 0000 0000 0055 2000 0002 15. Prognozowane terminy uruchomienia transz kredytu: I transza do dn. 10.12.2019 r. do wys. 3 000 000 zł II transza do dn. 31.01.2020 r. do wys. 990 000 zł 16. Prognozowany termin uruchomienia całości kredytu: do dnia 31.01.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach