Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na pokrycie planowanego deficytu w 2019 roku.

Gmina Otmuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Zamkowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 315 016 , fax. 774 315 017
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otmuchów
    ul. Zamkowa 6
    48-385 Otmuchów, woj. opolskie
    tel. 774 315 016, fax. 774 315 017
    REGON: 52935000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otmuchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na pokrycie planowanego deficytu w 2019 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na pokrycie planowanego deficytu w 2019 roku zgodnie z uchwałą Nr IV/47/2019 Rady Miejskiej w Otmuchowie z dnia 06.02.2019 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2019 roku Gminy Otmuchów. 2. Usługa udzielenia kredytu winna być zrealizowana na następujących zasadach: a) rodzaj transakcji: kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2019 roku b) kwota i waluta kredytu do: 2 000 000,00 PLN c) Pierwsza i ewentualnie kolejne transzy kredytu uruchomione zostaną na wniosek Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem, d) okres kredytowania: do dnia 30 września 2034 roku. e) terminy spłaty rat kapitałowych na każdego ostatniego dnia przedstawionego w harmonogramie: 2019 I -00 II -00 III -00 IV 2 000 000,00 V 4 000,00 1 996 000,00 VI 4 000,00 1 992 000,00 VII 4 000,00 1 988 000,00 VIII 4 000,00 1 984 000,00 IX 4 000,00 1 980 000,00 X 7 000,00 1 973 000,00 XI 4 000,00 1 969 000,00 XII 4 000,00 1 965 000,00 2020 I 2 500,00 1 962 500,00 II 2 500,00 1 960 000,00 III 2 500,00 1 957 500,00 IV 2 500,00 1 955 000,00 V 2 500,00 1 952 500,00 VI 2 500,00 1 950 000,00 VII 2 500,00 1 947 500,00 VIII 2 500,00 1 945 000,00 IX 2 500,00 1 942 500,00 X 7 500,00 1 935 000,00 XI 2 500,00 1 932 500,00 XII 2 500,00 1 930 000,00 2021 I 2 500,00 1 927 500,00 II 2 500,00 1 925 000,00 III 2 500,00 1 922 500,00 IV 2 500,00 1 920 000,00 V 2 500,00 1 917 500,00 VI 2 500,00 1 915 000,00 VII 2 500,00 1 912 500,00 VIII 2 500,00 1 910 000,00 IX 2 500,00 1 907 500,00 X 7 500,00 1 900 000,00 XI 2 500,00 1 897 500,00 XII 2 500,00 1 895 000,00 2022 I 2 500,00 1 892 500,00 II 2 500,00 1 890 000,00 III 2 500,00 1 887 500,00 IV 2 500,00 1 885 000,00 V 2 500,00 1 882 500,00 VI 2 500,00 1 880 000,00 VII 2 500,00 1 877 500,00 VIII 2 500,00 1 875 000,00 IX 2 500,00 1 872 500,00 X 7 500,00 1 865 000,00 XI 2 500,00 1 862 500,00 XII 2 500,00 1 860 000,00 2023 I 2 500,00 1 857 500,00 II 2 500,00 1 855 000,00 III 2 500,00 1 852 500,00 IV 2 500,00 1 850 000,00 V 2 500,00 1 847 500,00 VI 2 500,00 1 845 000,00 VII 2 500,00 1 842 500,00 VIII 2 500,00 1 840 000,00 IX 2 500,00 1 837 500,00 X 7 500,00 1 830 000,00 XI 2 500,00 1 827 500,00 XII 2 500,00 1 825 000,00 2024 I 15 000,00 1 810 000,00 II 15 000,00 1 795 000,00 III 15 000,00 1 780 000,00 IV 15 000,00 1 765 000,00 V 15 000,00 1 750 000,00 VI 15 000,00 1 735 000,00 VII 15 000,00 1 720 000,00 VIII 15 000,00 1 705 000,00 IX 15 000,00 1 690 000,00 X 15 000,00 1 675 000,00 XI 15 000,00 1 660 000,00 XII 15 000,00 1 645 000,00 2025 I 15 000,00 1 630 000,00 II 15 000,00 1 615 000,00 III 15 000,00 1 600 000,00 IV 15 000,00 1 585 000,00 V 15 000,00 1 570 000,00 VI 15 000,00 1 555 000,00 VII 15 000,00 1 540 000,00 VIII 15 000,00 1 525 000,00 IX 15 000,00 1 510 000,00 X 15 000,00 1 495 000,00 XI 15 000,00 1 480 000,00 XII 15 000,00 1 465 000,00 2026 I 16 000,00 1 449 000,00 II 16 000,00 1 433 000,00 III 16 000,00 1 417 000,00 IV 16 000,00 1 401 000,00 V 16 000,00 1 385 000,00 VI 16 000,00 1 369 000,00 VII 16 000,00 1 353 000,00 VIII 16 000,00 1 337 000,00 IX 16 000,00 1 321 000,00 X 24 000,00 1 297 000,00 XI 16 000,00 1 281 000,00 XII 16 000,00 1 265 000,00 2027 I 6 000,00 1 259 000,00 II 6 000,00 1 253 000,00 III 6 000,00 1 247 000,00 IV 6 000,00 1 241 000,00 V 6 000,00 1 235 000,00 VI 6 000,00 1 229 000,00 VII 6 000,00 1 223 000,00 VIII 6 000,00 1 217 000,00 IX 6 000,00 1 211 000,00 X 14 000,00 1 197 000,00 XI 6 000,00 1 191 000,00 XII 6 000,00 1 185 000,00 2028 I 6 000,00 1 179 000,00 II 6 000,00 1 173 000,00 III 6 000,00 1 167 000,00 IV 6 000,00 1 161 000,00 V 6 000,00 1 155 000,00 VI 6 000,00 1 149 000,00 VII 6 000,00 1 143 000,00 VIII 6 000,00 1 137 000,00 IX 6 000,00 1 131 000,00 X 14 000,00 1 117 000,00 XI 6 000,00 1 111 000,00 XII 6 000,00 1 105 000,00 2029 I 5 000,00 1 100 000,00 II 5 000,00 1 095 000,00 III 5 000,00 1 090 000,00 IV 5 000,00 1 085 000,00 V 5 000,00 1 080 000,00 VI 5 000,00 1 075 000,00 VII 5 000,00 1 070 000,00 VIII 5 000,00 1 065 000,00 IX 5 000,00 1 060 000,00 X 10 000,00 1 050 000,00 XI 5 000,00 1 045 000,00 XII 5 000,00 1 040 000,00 2030 I 5 000,00 1 035 000,00 II 5 000,00 1 030 000,00 III 5 000,00 1 025 000,00 IV 5 000,00 1 020 000,00 V 5 000,00 1 015 000,00 VI 5 000,00 1 010 000,00 VII 5 000,00 1 005 000,00 VIII 5 000,00 1 000 000,00 IX 5 000,00 995 000,00 X 10 000,00 985 000,00 XI 5 000,00 980 000,00 XII 5 000,00 975 000,00 2031 I 12 500,00 962 500,00 II 12 500,00 950 000,00 III 12 500,00 937 500,00 IV 12 500,00 925 000,00 V 12 500,00 912 500,00 VI 12 500,00 900 000,00 VII 12 500,00 887 500,00 VIII 12 500,00 875 000,00 IX 12 500,00 862 500,00 X 12 500,00 850 000,00 XI 12 500,00 837 500,00 XII 12 500,00 825 000,00 2032 I 12 500,00 812 500,00 II 12 500,00 800 000,00 III 12 500,00 787 500,00 IV 12 500,00 775 000,00 V 12 500,00 762 500,00 VI 12 500,00 750 000,00 VII 12 500,00 737 500,00 VIII 12 500,00 725 000,00 IX 12 500,00 712 500,00 X 12 500,00 700 000,00 XI 12 500,00 687 500,00 XII 12 500,00 675 000,00 2033 I 20 000,00 655 000,00 II 20 000,00 635 000,00 III 20 000,00 615 000,00 IV 20 000,00 595 000,00 V 20 000,00 575 000,00 VI 20 000,00 555 000,00 VII 20 000,00 535 000,00 VIII 20 000,00 515 000,00 IX 20 000,00 495 000,00 X 30 000,00 465 000,00 XI 20 000,00 445 000,00 XII 20 000,00 425 000,00 2034 I 40 000,00 385 000,00 II 40 000,00 345 000,00 III 40 000,00 305 000,00 IV 40 000,00 265 000,00 V 40 000,00 225 000,00 VI 40 000,00 185 000,00 VII 40 000,00 145 000,00 VIII 40 000,00 105 000,00 IX 105 000,00 -00 X -00 XI -00 XII -00 OGÓŁEM 2 000 000,00 f) okres obrachunkowy spłaty odsetek: miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca g) rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa WIBOR 1M + marża Banku która jest stała w okresie kredytowania h) sposób ustalenia wysokości zmiennej stopy procentowej: Stawka oprocentowania ustalana na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia następnego miesiąca. i) Brak prowizji z tytułu udzielenia kredytu. j) sposób zabezpieczenia kredytu: tytułem zabezpieczenia spłat kredytu Zamawiający wystawi weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową – przy czym dokumenty te będą opatrzone kontrasygnatą Skarbnika. k) bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu, w tym także od spłaty kredytu lub jego raty przez określonym terminem, zmian harmonogramu spłat z zachowaniem wysokości spłaty w danym roku, l) rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). m) Zamawiający zastrzega, iż środki postawione do jego dyspozycji mogą nie być wogóle wykorzystane lub też wykorzystane mogą być tylko w części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy – Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy – Prawo bankowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunków dotyczyć będzie każdego z Wykonawców oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.harmonogram spłaty kredytu w następującym układzie: Nr operacji Kapitał wyjściowy Rata odsetek Rata kapitału Kwota płatności Kapitał pozostający do spłaty 2.projekt umowy na Udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na pokrycie planowanego deficytu w 2019 roku. 3.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 4.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a)W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b)W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 5.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach