Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu

Powiat Częstochowski ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 343 229 111
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
    ul. Jana III Sobieskiego 9
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 343 229 111
    REGON: 15218083700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu na następujących warunkach: 1. Kwota kredytu wyniesie 5 000 000,00 zł. 2. Okres spłaty kredytu lata 2019-2023. 3. Kwota kredytu zostanie uruchomiona jednorazowo w dniu 15.10.2018r. 4. Dopuszcza się zmianę terminu uruchomienia środków, zgodnie z wnioskami kredytobiorcy. 5. Spłata kredytu następować będzie kwartalnie w ratach płatnych w dniu 25-go trzeciego miesiąca kwartału. 6. Rozpoczęcie spłaty kredytu - 2019 rok, a termin płatności pierwszej raty nastąpi 25.03.2019r. Środki z kredytu przeznaczone będą na spłatę planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca będzie posiadał aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017r., poz. 1876 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Ocena będzie dokonana na podstawie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą załączyć do oferty w dniu składnia ofert: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełniania warunków postępowania, 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy), 4) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach