Przetargi.pl
„Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny”

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 557 050, , fax. 343 557 165
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2
    42-445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 343 557 050, , fax. 343 557 165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczekociny.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn. „Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny ” 2. Zamówienie składa się z trzech części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I – Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 6470495 obejmującej ul. Jana Pawła II, ul. Parkową i ul. Osiedle 3 Maja” w wysokości 326 328,00 zł. a) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej przez 3 lata. b) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 29.04.2021 r. c) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 326.328,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). d) Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. e) Spłata kredytu dokonywana będzie w 12 ratach miesięcznych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy – załącznik nr 4 do SIWZ), w ostatnim dniu każdego miesiąca. f) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 25.09.2020 r. – na potrzeby badania ofert. g) Wykonawca w terminie określonym w formularzu oferty uruchomi kredyt w wysokości 326 328,00 zł na konto wskazane przez Zamawiającego. Część II – Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej wraz obiektami i infrastrukturą towarzyszącą sieci w Szczekocinach rejon ulic: Głowackiego, Wodzickiego, Grochowskiego, Kilińskiego, Mostowej, Żeromskiego, Krakowskiej, Strażackiej, Saneckiego, Nadrzecznej, Kościelnej, Pl. T. Kościuszki, Wesołej, Polnej, Śląskiej, Przemysłowej, Cmentarnej i Konopnickiej” w wysokości 1 192 195,00 zł. a) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej przez 3 lata. b) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 29.04.2021 r. c) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 1 192.195,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). d) Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. e) Spłata kredytu dokonywana będzie w 12 ratach miesięcznych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy – załącznik nr 4a do SIWZ ), w ostatnim dniu każdego miesiąca. f) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 25.09.2020 r. – na potrzeby badania ofert. g) Wykonawca w terminie określonym w formularzu oferty uruchomi kredyt w wysokości 1 192 195,00 zł na konto wskazane przez Zamawiającego. Część III – Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szczekocinach wraz z wymianą źródła ciepła i montażem instalacji fotowoltaicznej” w wysokości 537 180,00 zł. a) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej przez 3 lata. b) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 29.04.2021 r. c) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 537 180,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). d) Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. e) Spłata kredytu dokonywana będzie w 12 ratach miesięcznych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ), w ostatnim dniu każdego miesiąca. f) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 25.09.2020 r. – na potrzeby badania ofert. g) Wykonawca w terminach określonych w formularzu oferty uruchomi kredyt w wysokości 537 180,00 zł w dwóch transzach na konto wskazane przez Zamawiającego. I transza – maksymalnie do 3 dni od dnia podpisania umowy. - II transza – w terminie do dnia 31.12.2020 r. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w SIWZ. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 6. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) KOD CPV GŁÓWNY: 66113000-5 - usługi udzielania kredytu 8. Zamawiający dokonał analizy przedmiotu zamówienia pod kątem dostępności dla osób niepełnosprawnych i ustalił, iż w przedmiotowym zamówieniu nie zachodzi potrzeba określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 4, 4a i 4b do SIWZ. 10. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem o rozprzestrzenianiu się COVID-19. W przypadku zaostrzenia przepisów, w związku z panującą pandemią COVID-19 lub innymi zagrożeniami determinującymi konieczność zastosowania dodatkowych środków bezpieczeństwa, Wykonawca zobowiązany jest do ich zastosowania i przestrzegania. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 12. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach nr 1, 1a i 1 b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 2357 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 2, 2a lub 2b do SIWZ. – dot. cz. 1,2 i 3. 2) Pełnomocnictwo. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach