Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych na sfinansowanie deficytu budżetu, spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz na zadanie inwestycyjne Gminy Zapolice

Gmina Zapolice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-161 Zapolice, Plac Strażacki 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8231982 , fax. 43 8231982
  • Data zamieszczenia: 2012-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zapolice
    Plac Strażacki 5 5
    98-161 Zapolice, woj. łódzkie
    tel. 43 8231982, fax. 43 8231982
    REGON: 73093448200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zapolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych na sfinansowanie deficytu budżetu, spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz na zadanie inwestycyjne Gminy Zapolice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych na sfinansowanie deficytu budżetu zaplanowanego w budżecie Gminy na 2012 rok, spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz na zadanie inwestycyjne Gminy Zapolice. 1. Spłata wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości do 500 000,00 zł - okres kredytowania - 10 lat, - spłata kapitału w terminach miesięcznych, I rata - październik 2013 r. - spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przez Bank. Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc począwszy od listopada 2012. - w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty, - zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych opłat, - zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty kredytu, - uruchamianie kredytu na rachunek Zamawiającego sukcesywnie w kwotach określonych na podstawie pisemnej dyspozycji wystawionej przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych. 2. Sfinansowanie zadania inwestycyjnego pt. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla m. Paprotnia, Marżynek, gm. Zapolice, zadanie 1 etap II, III w wysokości 590 000,00 zł. - okres kredytowania - 10 lat, - spłata kapitału w terminach miesięcznych, I rata - październik 2013 r. - spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przez Bank. Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc począwszy od listopada 2012. - w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty, - zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych opłat, - uruchamianie kredytu na rachunek Zamawiającego jednorazowo na podstawie pisemnej dyspozycji wystawionej przez Zamawiającego w formie przelewu na rachunek bieżący Zamawiającego w ciągu 2 dni od złożenia dyspozycji. Kwoty kredytów oprocentowane wg zmiennej stopy procentowej wg stawki WIBOR 1M z dnia 06.11.2012 r. Termin udzielenia kredytów - 20.11.2012 roku Bank nie będzie naliczał żadnych prowizji, ani opłat z tytułu udzielenia kredytu. Zabezpieczeniem kredytów będą weksle in blanco wraz z deklaracją wekslową. W ofercie należy określić całkowity koszt kredytu osobno dla zadania 1 i zadania 2 oraz razem dla zadania 1 i 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zapolice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach