Burmistrz Frampola ogłasza przetarg
- Adres: 23-440 Frampol, Radzięcka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6857509 w. 38 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Frampola
Radzięcka 8
23-440 Frampol, woj. lubelskie
tel. 84 6857509 w. 38, fax. -
REGON: 53785200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umframpol.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.100.000,00 zł (słownie: jeden milion sto tysięcy zł 00/100) z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie zadania inwestycyjnego, realizowanego z udziałem środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020pn. „ ECO-EFEKTYWNY Frampol etap II”. 1) Wysokość kredytu 1.100.000,00 PLN. 2) Walutą kredytu będzie złoty polski (PLN). 3) Okres spłaty – w jednej transzy do 30 czerwca 2019 r. 4) Spłata kapitału – do 30 czerwca 2019 r. – 1.100.000,00 PLN 5) Spłata odsetek – od dnia uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przekazanego przez Bank. 6) Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 7) W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu lub odsetek w dniu poprzedzającym dzień wolny. 8) Oprocentowanie – według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: stopa bazowa: WIBOR – 1M stała dla całego okresu kredytowania marża banku. 9) Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy. 10) Kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu 10.12.2018 r., 11) Środki będą uruchomione w formie polecenia przelewu. 12) Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub całkowitej rezygnacji z niego oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 13) Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 14) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). 15) Prowizja od kredytu – płatna będzie od kwoty uruchomionego kredytu. 16) Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika. 17) Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie: ceny w następujący sposób: • Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki na 1 listopada 2018 r. tj. 1,64 %) Wykonawca jest zobowiązany wliczyć wszelkie opłaty do oprocentowania kredytu w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, • Wysokość prowizji liczonej jako % kredytu od całej kwoty kredytu. Przez prowizję należy rozumieć sumę wszystkich opłat związanych z uruchomieniem kredytu, oraz liczby dni od dnia złożenia dyspozycji uruchomienia kredytu do dnia uruchomienia kredytu. 18) Do złożonej oferty wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 19) Zamawiający przedstawi aktualną opinię RIO o możliwości spłaty kredytu przed podpisaniem umowy. 20) Rodzaj zamówienia: usługi. 21) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający działając na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda, wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie (w formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 22) UWAGA: Dokumenty zawierające informacje niezbędne do oceny zdolności kredytowej stanowią załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. 23) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności biurowo – administracyjne faktycznie związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. z udzieleniem kredytu i obsługą kredytu. 24) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 23 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 25) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 23 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 26) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 23 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w rozdziale 20 niniejszej SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 23 czynności. 27) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże że: - posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie czynności bankowych lub inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia czynności bankowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz.; 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. 3) projekt umowy (projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w SIWZ i ze złożoną ofertą oraz winien być sporządzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz.1876).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.389.000,00 zł
Dodano: 2024-07-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Tuczna
Dodano: 2024-06-17 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 3.550.000,00 ZŁ
Dodano: 2023-12-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 584 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chodel
Dodano: 2023-11-08 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 900 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w roku 2023
Dodano: 2023-06-02 - „UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 998.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2022 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW”
Dodano: 2022-12-09 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3200000,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny zadania "Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu"
Dodano: 2021-02-26 - Kredyt długoterminowy 1.285.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz zaplanowanych w budżecie zadań inwestycyjnych
Dodano: 2021-02-02 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 870 000,00 zł.
Dodano: 2021-01-29 - Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego lub w rachunku bieżącym w wysokości 2 000 000,00 złotych dla Gminy Niedrzwica Duża
Dodano: 2021-01-22