Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 2.178.676,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

Gmina Jeżowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37430 Jeżowe, Jeżowe
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 794 304 , fax. 158 794 304
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżowe
    Jeżowe
    37430 Jeżowe, woj. podkarpackie
    tel. 158 794 304, fax. 158 794 304
    REGON: 83040941300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowe.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 2.178.676,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 2.178.676,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 1. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1.1. Okres spłaty kredytu 2018-2030 Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych od min. 31 marca 2018 r. do grudnia 2030 r. (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów). Spłata kapitału następować będzie do końca każdego miesiąca kończącego kwartał. 1.2. Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłaty rat kredytu ( do końca każdego miesiąca kończącego kwartał ) 1.3. Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych skorygowanej o stałą w okresie kredytowania marżę Banku. 1.4 Zamawiający będzie korzystał z kredytu w ustalonych z bankiem transzach lub jednorazowej wypłaty. Środki z kredytu muszą zostać uruchomione najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy . 1.5. Przewiduje się zawarcie umowy w miesiącu: Listopad 2017 r. 1.6. Zabezpieczeniem kredytu będzie Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy i oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 95 ustawy Prawo bankowe. 1.7. W celu porównania złożonych ofert przyjmuje się, że odsetki będą naliczane następująco: Do obliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia wszczęcia postępowania (zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) Kurs wynosi: 1,66 % Faktyczne naliczanie odsetek następować będzie od dnia przekazania środków finansowych na rachunek Zamawiającego. 1.8. Do obliczania odsetek przyjmuje się naturalną ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach. W przypadku gdy termin spłaty przypada na dzień wolny, należy przyjąć spłatę w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 2. Planowany harmonogram spłat kredytu w latach: rok 2018 - 2.500,00 zł. rok 2019 - 2.500,00 zł. rok 2020 - 2.500,00 zł. rok 2021 - 100.000,00 zł rok 2022 - 100.000,00 zł. rok 2023 - 200.000,00 zł rok 2024 - 200.000,00 zł rok 2025 - 200.000,00 zł rok 2026 - 400.000,00 zł rok 2027 - 400.000,00 zł rok 2028 - 400.000,00 zł rok 2029 - 100.000,00 zł rok 2030 - 71.176,00 zł 3. Zamawiający zastrzega możliwość: a) Wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku, W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. b) Rezygnacji z części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku, c) Dokonania przesunięcia terminu spłaty poszczególnych rat kredytowych w całym okresie objętym umową, po uprzednim zawiadomieniu banku o takim zamiarze, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających ze zmiany harmonogramu spłaty kredytu, 4. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie pobierze żadnej prowizji od kredytu tj.: a) prowizji przygotowawczej b) prowizji od przyznanego kredytu c) prowizji od wcześniejszej spłaty d) prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Ponadto Bank nie będzie pobierał opłat dodatkowych niewynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty. 5.W celu umożliwienia oceny sytuacji finansowej Gminy Jeżowe Zamawiający w załączeniu przedkłada: a) Sprawozdanie finansowe Rb–NDS b) Sprawozdanie finansowe Rb–Z c) Sprawozdanie finansowe Rb–27S d) Sprawozdanie finansowe Rb–28S e) Wieloletnia prognoza finansowa f) Opinia RIO Rzeszów g) Uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu 6. Zamawiający oświadcza, że nie korzysta z wykupu wierzytelności – forfaiting. 7. Zamawiający nie realizuje postępowania naprawczego ani nie ma zamiaru przystąpić do jego realizacji. Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot Umowy zobowiązuje się do zatrudnienia, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U.z 2014 r. poz.1502 z póz.zm), osoby/osób wykonującej/cych następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności techniczno - formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 4.Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych. 5. Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawa 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017r. poz. 1876) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału a) Formularz ofertowy b) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom c) Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym d) Wzór umowy sporządzony przez wykonawcę, uwzględniający zapisy wymienione w niniejszej SIWZ. e) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnychi ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. W przypadku gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach