Przetargi.pl
„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości: 2.169.730,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz na pokrycie deficytu”.

Gmina Niwiska ogłasza przetarg

  • Adres: 36-147 Niwiska, Niwiska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2279002 w. 33 , fax. 172 279 341
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niwiska
    Niwiska 430
    36-147 Niwiska, woj. podkarpackie
    tel. 17 2279002 w. 33, fax. 172 279 341
    REGON: 69058167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwiska.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości: 2.169.730,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz na pokrycie deficytu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.169.730,00 zł (dwa miliony sto sześćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset trzydzieści złotych 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz na pokrycie deficytu będzie podlegał spłacie w latach 2020 - 2024 z dochodów własnych gminy. Wymagany termin oddania kredytu do dyspozycji Zamawiającego: a) pierwsza transza – do 19 grudnia 2019 roku – 1.000.000,00 zł, b) druga transza – do 23 grudnia 2019 roku – 700.000,00 zł. c) trzecia transza – do 30 grudnia 2019 roku – 469 730,00 zł Planowany harmonogram spłat kredytu w latach: rok 2020 - 208 000,00 zł rok 2021 - 240 000,00 zł rok 2022 - 580 576,00 zł rok 2023 - 580 576,00 zł rok 2024 - 560 578,00 zł Planowany harmonogram spłat kredytu w poszczególnych kwartałach roku: • 31 marca 2020 roku w kwocie 52.000,00 zł, • 30 czerwca 2020 roku w kwocie 52.000,00 zł, • 30 września 2020 roku w kwocie 52.000,00 zł, • 31 grudnia 2020 roku w kwocie 52.000,00 zł, • 31 marca 2021 roku w kwocie 60.000,00 zł, • 30 czerwca 2021 roku w kwocie 60.000,00 zł, • 30 września 2021 roku w kwocie 60.000,00 zł, • 31 grudnia 2021 roku w kwocie 60.000,00 zł, • 31 marca 2022 roku w kwocie 145.144,00 zł, • 30 czerwca 2022 roku w kwocie 145.144,00 zł, • 30 września 2022 roku w kwocie 145.144,00 zł, • 31 grudnia 2022 roku w kwocie 145.144,00 zł, • 31 marca 2023 roku w kwocie 145.144,00 zł, • 30 czerwca 2023 roku w kwocie 145.144,00 zł, • 30 września 2023 roku w kwocie 145.144,00 zł, • 31 grudnia 2023 roku w kwocie 145.144,00 zł, • 31 marca 2024 roku w kwocie 140.144,50 zł, • 30 czerwca 2024 roku w kwocie 140.144,50 zł, • 30 września 2024 roku w kwocie 140.144,50 zł, • 31 grudnia 2024 roku w kwocie 140.144,50 zł. 2. Spłata kapitału kredytu następować będzie w okresach kwartalnych od stycznia 2020 r. do końca IV kwartału 2024 r. (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów). 3. Spłata kapitału następować będzie do końca każdego miesiąca kończącego kwartał. 4. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji niniejszej umowy kredytowej. 5. Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłaty rat kredytu (do końca każdego miesiąca kończącego kwartał). 6. Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych skorygowanej o stałą w okresie kredytowania marżę Banku. 7. Przewiduje się zawarcie umowy w dniu : 18 grudnia 2019 r. 8.Zabezpieczeniem kredytu będzie Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r., Poz. 1988 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe. . Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wskazane szczegółowo w Rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach