Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN słownie: dwa miliony złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku

Gmina Siennica Różana ogłasza przetarg

  • Adres: 22304 Siennica Różana,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 759 281 , fax. 825 759 900
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica Różana
    22304 Siennica Różana, woj. lubelskie
    tel. 825 759 281, fax. 825 759 900
    REGON: 11019792500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siennica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN słownie: dwa miliony złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN słownie: dwa miliony złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku” 2. Wymagania dotyczące kredytu: • Wypłata kredytu w miesiącu listopadzie 2017 roku, • Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.03.2018 r., • Okres kredytowania do dnia 30.06.2023 r., 3. Dodatkowe wymagania jakimi winien odpowiadać przedmiot zamówienia: 1) Terminy spłat i wysokość rat kredytu (Załącznik Nr 6 do SIWZ): - 2018 – 116.000 zł w czterech równych ratach po 29.000 zł, - 2019 – 316.000 zł w czterech równych ratach po 79.000 zł, - 2020 - 316.000 zł w czterech równych ratach po 79.000 zł, - 2021 - 450.000 zł w czterech równych ratach po 112.500 zł, - 2022 - 550.000 zł w czterech równych ratach po 137.500 zł, - 2023 - 252.000 zł w dwóch równych ratach po 126.000 zł, 2) Oprocentowanie kredytu zmienne, ustalone na podstawie stawki WIBOR 3M notowanej w pierwszym dniu roboczym następującym po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego oraz stałej marży wykonawcy (Banku). 3) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiące kalendarzowe) i spłacane w terminach do 10 dnia następnego miesiąca kalendarzowego po zakończeniu miesiąca. 4) Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez wykonawcę (Bank) do zamawiającego (Kredytobiorcy) w terminie do 5-go dnia następnego miesiąca za poprzedni miesiąc kalendarzowy. 5) Wykonawca (Bank) nie będzie pobierał od zamawiającego żadnych prowizji przygotowawczych oraz żadnych innych opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu. 6) Wykonawca przeleje przydzielony kredyt na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 7) Zabezpieczenie kredytu: weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 9) W przypadku zaistnienia możliwości wcześniejszych spłat rat kredytu zamawiający zastrzega przyjęcie ich bez dodatkowych opłat. Nie dotyczy zmniejszenia wysokości rat kapitałowych i/lub wydłużenia terminów ich spłat w okresie kredytowania. 10) Informacje niezbędne do ustalenia zdolności kredytowej zamawiającego znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w zakładce Budżet i przetargi, a następnie Budżet gminy oraz Jawność finansów publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2015 poz. 128 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach