Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu Gminy Toszek

Gmina Toszek ogłasza przetarg

  • Adres: 44180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 378 020 , fax. 322 334 141
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
    ul. Bolesława Chrobrego 2
    44180 Toszek, woj. śląskie
    tel. 322 378 020, fax. 322 334 141
    REGON: 27625777100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu Gminy Toszek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Waluta kredytu – PLN. Kwota kredytu 1.000.000,00 zł. Sposób udostępnienia kredytu - Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 3 dni kalendarzowych po otrzymaniu pisemnej dyspozycji Zamawiającego przesłanej faksem lub elektronicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu lub jego części i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. Przeznaczenie kredytu - pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Toszek. Termin spłaty kredytu - do 30.06.2024 r. Karencja w spłacie kapitału - do 30.09.2019 r. Spłata kredytu - kwartalnie, w 20 równych ratach płatnych do ostatniego dnia każdego kwartału, pierwsza rata 30.09.2019 r., ostatnia rata 30.06.2024 r. W przypadku spłaty kapitału, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi ostatniego dnia roboczego danego miesiąca. Zamawiający może spłacić kredyt w terminach wcześniejszych niż określone powyżej (bez żadnych dodatkowych opłat) co automatycznie zmniejszy należne odsetki od pozostałej części kredytu (odsetki liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy). Spłata odsetek – odsetki będą naliczane miesięcznie od kwoty aktualnego zadłużenia i płatne będą w ratach kwartalnych począwszy od 31.12.2017 r. Odsetki liczone będą według rzeczywistej liczby dni w danym roku kalendarzowym. W przypadku spłaty odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi ostatniego dnia roboczego danego kwartału. Harmonogram spłaty kredytu zgodnie z tabela znajdująca się w rozdziale III SIWZ. Forma spłaty kredytu i odsetek – przelew na rachunek kredytowy, prowadzony nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie ma obowiązku posiadania rachunku firmowego u Wykonawcy zamówienia. Oprocentowanie kredytu – zmienne, ustalone w oparciu o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększoną o stałą w trakcie trwania umowy marżę Wykonawcy. Wzrost oprocentowania może nastąpić najwyżej o tyle punktów procentowych, o ile wzrośnie stawka WIBOR 3M, a w przypadku spadku oprocentowania, spadek musi nastąpić minimum o tyle punktów procentowych, o ile została obniżona stawka WIBOR 3M. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie oprocentowania pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną w terminie 7 dni roboczych od dnia zmiany oprocentowania. Marża Wykonawcy winna obejmować wszelkie opłaty, prowizje i inne korzyści bankowe i nie może zostać podwyższona w całym okresie obowiązywania umowy kredytowej, stanowić ona będzie jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. Prowizja 0% - uwzględniona w marży. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu w wersji papierowej informacji o aktualnym zadłużeniu z tytułu kredytu w okresach półrocznych., tj. do 15 lipca i do 15 stycznia każdego roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej (Wykonawca powinien posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku i rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876) a w przypadku określonym w art. 178 w/w ustawy inny równoważny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach