Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł na finansowanie wydatków majątkowo - inwestycyjnych nieznajdujących pokrycia w planowanych w 2009 r. dochodach budżetu Gminy Stegna

Urząd Gminy w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34/6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2478171 , fax. 055 2478395
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stegnie
    ul. Gdańska 34/6 34/6
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 055 2478171, fax. 055 2478395
    REGON: 00054264600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stegna.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł na finansowanie wydatków majątkowo - inwestycyjnych nieznajdujących pokrycia w planowanych w 2009 r. dochodach budżetu Gminy Stegna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Waluta kredyru złote polskie ( PLN ) 2. Kwota kredytu do wysokosci 1.000.000,00 zł 3. Okres kredytowania do 2017 r. 4. Terminy postawienia do dyspozycji zamawiajacego środków finansowych kredytu: środki w wysokości 1.000.000,00 zł - Bank przekazuje do 10 listopada 2009 r. 5. Zastrzega się mozliwość aneksowania umowy w zakresie wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 6. Naliczanie odsetek od kwot transzy kredytu rozpocznie sie od daty ich wykorzystania przez Zamawiającego. 7. Karencja w spłacie kapitału do 20.05.2010 r. 8. Spłata kredytu nastąpi w 16 ratach z terminem płatności: 1 rata 62500,00 na zdień 31.05.2010 2 rata 62500,00 na zdień 30.11.2010 3 rata 62500,00 na zdień 31.05.2011 4 rata 62500,00 na zdień 30.11.2011 5 rata 62500,00 na zdień 31.05.2012 6 rata 62500,00 na zdień 30.11.2012 7 rata 62500,00 na zdień 31.05.2013 8 rata 62500,00 na zdień 30.11.2013 9 rata 62500,00 na zdień 31.05.2014 10 rata 62500,00 na zdień 30.11.2014 11 rata 62500,00 na zdień 31.05.2015 12 rata 62500,00 na zdień 30.11.2015 13 rata 62500,00 na zdień 31.05.2016 14 rata 62500,00 na zdień 30.11.2016 15 rata 62500,00 na zdień 31.05.2017 16 rata 62500,00 na zdień 30.11.2017 9. Naliczanie odsetek od kredytu nastapi w okresach miesięcznych, przy czym ich spłatę ustala się na 15 dzień po zakończeniu miesiąca. Bank zobowiązany będzie do wyliczania odsetek i przesyłania pisemnego obciążenia dla zamaiwającego do 5 dnia miesiąca. 10. Przyjmuje sie rok jako 365 dni. 11. Oprocentowanie kredytu ustala sie na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który są płatne odsetki, powiększonej lub pomniejszonej o stałą marżę Banku ( dla porównania ofert oprocentowanie należy liczyć według stawki bazowej WIBOR 1M z dnia 1 lipca 2009 r. która wynosiła 3,78% ) Wymaga się załączenia arkusza przeliczeniowego odsetek według powyższej zasady. 12. Cena ma obejmować wszystkie usługi zamówienia. 13. Zamawiający przewiduje przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu. 14. W przypadku przedterminowej spłaty kredytu, Bank nie będzie naliczał prowizji, odsetek od kwoty kredytu spłaconego przed terminem oraz innych kosztów rekompensujących. 15. Proponuje się zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanko wraz z deklaracją wekslową wystawioną na kwotę zaciągniętego kredytu. 16. Rozliczenie między zamaiwającynm a Bankiem ( wykonawcą usługi kredytowej ) będą dokonywane w zł polskich. 17. Dopuszcza się refinansowanie środkami EBI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. tj. Bank działajacy w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe ( dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zmianami ) 2. Posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie do wyko0nywania zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedsywaią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. harmonogram spłat rat z wyliczonym oprocentowaniem 3. pświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu 4. oświadczenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 56 m-cy przed upływem terminu składania ofert 6. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanch w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadający swiom rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 7. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części za 2008 r. , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stegna.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach