Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 5.613.783 złote

Gmina Sędziszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-340 Sędziszów, ul. Dworcowa 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3811127 w. 41 , fax. 041 3811131
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów
    ul. Dworcowa 20 20
    28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3811127 w. 41, fax. 041 3811131
    REGON: 29100985700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 5.613.783 złote
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sędziszów na 2009 rok. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1) Wysokość kredytu: 5.613.783,00 PLN (słownie: pięć milionów sześćset trzynaście tysięcy siedemset osiemdziesiąt trzy złote). 2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do momentu uruchomienia ostatniej transzy kredytu. 3) Kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego do 15.12.2009r. 4) Odsetki płatne na bieżąco od uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych, na ostatni dzień miesiąca 5) Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty 30/360 dni. 6) Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR IM (obowiązującą na dzień ogłoszenia przetargu) ewentualnie powiększone o marżę Banku, 7) Spłata kapitału kredytu nastąpi w 40 ratach (raty płatne co 3 miesiące), począwszy od 31.03.2010 r. 39 rat po 141.000, 00, a 40 rata 114 783,00 ostatnia 31.12.2019 r. 8) Pozostałe warunki: a) w przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie; b) bank nie będzie pobierał opłat od niewykorzystanego kredytu; c) bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; d) bank nie będzie pobierał prowizji od udzielonego kredytu; e) zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty - załącznik nr 5: a) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za I półrocze 2009 r. b) sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych (zbiorczo) za I półrocze 2009r. c) sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych (zbiorczo) za I półrocze 2009r. d) sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za I półrocze 2009r e) sprawozdanie Rb -N o należnościach za I półrocze 2009r f) opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Sędziszów - za I półrocze 2009r g) opinia RIO o: - przedłożonym projekcie budżetu Gminy Sędziszów na rok 2009 oraz prawidłowości załączonej do projektu prognozy łącznej kwoty długu na koniec roku budżetowego - możliwości sfinansowania deficytu budżetowego przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej na rok 2009 h) uchwała Rady Miejskiej w Sędziszowie Nr XXXV/333/2009 z dnia 8 października 2009 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sędziszów na 2009 rok. i) na dzień podpisania umowy Zamawiający będzie dysponował opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o możliwości zaciągnięcia kredytu, 3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.l ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Istotne postanowienia przyszłej umowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku banków państwowych aktualny statut banku wraz dokumentami wskazującymi skład osobowy organu zarządzającego. 6) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym Zamówieniem, 7) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W Przypadku braku jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów, wystawionych w terminach innych niż przewiduje specyfikacja, o treści nie uwzględniającej warunków zamawiającego oraz w przypadku braku podpisów na ww. dokumentach, oferta taka może zostać odrzucona na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach