Przetargi.pl
EZ/ZP/79/2009 KORONAROGRAFIA-2

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3671339 , fax. 041 3660014, 3671226, 3455584
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Grunwaldzka 45 45
    25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3671339, fax. 041 3660014, 3671226, 3455584
    REGON: 00028978500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wszzkielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    EZ/ZP/79/2009 KORONAROGRAFIA-2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1-cewnik diagnostyczny 5F - 6Fsztuk 8000 Pakiet 2-zestaw cewników diagnostycznych 6F - komplety 400 Pakiet 3-przetwornik ciśnień i przewód łączący do: 1/Cardio Lab 3 (producent GE); 2/Philips Haemo Sphere; 3/pompy do kontapulsacji Pakiet 4-Stent wieńcowy na balonie o budowie zmniejszającej ryzyko emolizacji obwodowej sztuk 15 Pakiet 5-Przedłużenia wysokociśnieniowe - dreny do wenrtykulografii 100 Pakiet 6-Zestaw do szybkiej interwencji zawałowej 300
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331117307
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o którym mowa w art. 24 ust 1,2 - Prawo zamówień publicznych 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Zamawiający wzywa do uzupełnienia wymaganych oświadczeń i dokumentów na podstawie art. 26 ust 3 Pzp (Dz. U. Nr 223, poz.1655; Dz. U. Nr 171 poz.1058 z 2008 r ) w wyznaczonym przez siebie terminie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1/.Dokumenty wymagane: 1/1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1/2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzająco odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1/3.Oświadczenie o zdolności do wykonywania zamówienia publicznego - z art 22 ust 1 - 3 i z art. 24 ust 1,2 pzp. ( załącznik nr 4 i 4a siwz) 2/. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego , wymagane jest dostarczenie próbki materiałowej oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości podanej pod pakietem w załączniku nr 1 siwz. Wymóg nie dotyczy pakietu nr 4. 3. Inne dokumenty stanowiące ofertę: 3/1. Dokument świadczący, że oferowany przedmiot zamówienia jest zarejestrowany i dopuszczony do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 O Wyrobach Medycznych (Dz. U. z dn.30 kwietnia 2004r Nr 93 poz.896 ) - deklaracja zgodności CE, bądź wpis (ewentualnie zgłoszenie ) do rejestru wyrobów medycznych, w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie. Dokument należy oznaczyć numerem pakietu którego dotyczy. 3/2.Materiały informacyjne / opis techniczny produktu (foldery, karty katalogowe) w języku polskim z zaznaczeniem oferowanego przedmiotu pozwalające zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów. 3/3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz wymaganych parametrów technicznych zał. nr 1 siwz. 3/4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz cenowy zał. nr 2 siwz. 3/5 Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz świadectw zał. nr 3 siwz. 3/6. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty zał. nr 5 siwz, 3/7. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wykazana do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczna jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wszzkielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach