Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 648 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

Gmina Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-252 Dąbrówka, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7578002, 7578077 , fax. 297 578 220
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrówka
    ul. T. Kościuszki 14
    05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7578002, 7578077, fax. 297 578 220
    REGON: 53369900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowka.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 648 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 648 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 1. Kwota kredytu: 3 648 000,00 zł. 2. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. 3. Okres kredytowania: do dnia 31 grudnia 2027 roku. 4. Sposób zabezpieczenia spłaty kredytu i odsetek: weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 5. Termin wykorzystania kredytu: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. 6. Spłata kapitału w następujących ratach i terminach: - 16 ratach półrocznych do dnia 30-go każdego miesiąca kończącego półrocze kalendarzowe, z tego: 2 raty po 250 złotych w 2020 roku, w 2 raty po 250,00 złotych w roku 2021, 2 raty po 2 500,00 złotych w roku 2022, 2 raty po 2 500,00 złotych w roku 2023, 2 raty po 2 500,00 złotych w roku 2024, 2 raty po 15 000,00 złotych w roku 2025, 2 raty po 996 000,00zł w roku 2026, 2 raty po 805 000,00zł w roku 2027. 7. Spłata odsetek półroczna, na ostatni dzień miesiąca kończącego półrocze, począwszy od I półrocza 2020 roku. Odsetki będą naliczane i pobierane tylko od faktycznie wykorzystanego kredytu. 8. Do obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 06 września 2019 r. Oprocentowanie stanowić będzie sumę marży banku, niezmiennej przez cały okres trwania umowy i stawki WIBOR 3M. Sposób przyjmowania stawki WIBOR w całym okresie kredytowania będzie polegał na przyjęciu stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia kończącego każde półrocze roku kalendarzowego. 9. Zamawiający zastrzega sobie: - prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji, - możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu i bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu, - zmianę terminów spłat rat kredytu. 10. Do wyliczenia kosztów obsługi należy przyjąć jako datę uruchomienia środków kredytowych dzień 01.10.2019r. 11. Niniejsze uprawnienia Zamawiającego nie stanowią podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu. 12. Uchwały budżetowe aktualne i z lat poprzednich oraz podstawowe informacje o Zamawiającym dostępne są na stronie internetowej www.dabrowka.net.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) - Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objetych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z późn. zmian.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiecej Wykonawców - dokument ten składa wykonawca , który będzie realizaował usługę wymagającą zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2016r. poz. 1988 z późn. zm. ) .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Sposób wyliczenia odsetek od kapitału – zał. nr 4 do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 2 do SIWZ 4) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach