Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000, 00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2018

Gmina Lubowidz ogłasza przetarg

  • Adres: 09-304 Lubowidz, ul. Zielona
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6582078 , fax. 23 6582078 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubowidz
    ul. Zielona 10
    09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
    tel. 23 6582078, fax. 23 6582078 w. 20
    REGON: 130378255
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uglubowidz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000, 00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 3.000.000,00 zł /słownie: trzy miliony złotych/ , CPV 66.11.30.00 -5 - usługi udzielania kredytu , z przeznaczeniem sfinansowania planowego deficytu budżetowego na rok 2018 związanego z dofinansowaniem następujących zadań inwestycyjnych: 1.1.1. „Utworzenie żłobka w Gminie Lubowidz” – 2.540.000,00 zł, 1.1.2. „Przebudowa drogi gminnej Lubowidz – Mały Las - Bagienice” – 460.000,00 zł, Zamawiający zastrzega, możliwość refundacji już poniesionych wydatków na realizację zadań, o których mowa w pkt 1. Łączne nakłady finansowe przeznaczone na w/w inwestycje stanowią kwotę 3.000.000,00 zł, w tym środki własne 0,00 zł oraz środki z kredytu 3.000.000,00 zł. Udział środków zewnętrznych , tj. kredytowych stanowi 100% ogólnej kwoty kosztów inwestycyjnych. 2.Okres kredytowania ustala się na lata 2018-2033. 3.Spłata kapitału następować będzie w okresach rocznych, począwszy od dnia 30.04.2019 r. w następujących kwotach: • 2019 rok - 200.000 zł, • 2020 rok - 200.000 zł, • 2021 rok - 200.000 zł, • 2022 rok - 200.000 zł, • 2023 rok - 200.000 zł, • 2024 rok - 200.000 zł, • 2025 rok - 200.000 zł, • 2026 rok – 200.000 zł, • 2027 rok – 200.000 zł, • 2028 rok – 200.000 zł, • 2029 rok – 200.000 zł, • 2030 rok – 200.000 zł, • 2031 rok – 200.000 zł, • 2032 rok – 200.000 zł, • 2033 rok – 200.000 zł. 4. Spłata odsetek w latach 2018-2033 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych. 5. Spłata odsetek naliczanych co miesiąc, następować będzie w okresach miesięcznych do 25-ego dnia każdego miesiąca, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej w 12-tym dniu każdego następującego miesiąca – bez obciążań Zamawiającego kosztami . 6. W przypadku gdy ostateczna spłata kredytu przypada w ciągu okresu obrachunkowego odsetki za okres od dnia naliczenia do dnia poprzedzającego ostateczną spłatę kredytu, spłacone zostaną łącznie z ostatnią ratą kapitałową w terminie określonym „harmonogramem spłat rat kapitałowych” 7. Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku. 8. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/ 366. 9. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału, powiększonej o niezmienną marżę banku. 10. Za pierwszy okres odsetkowy, tj. od dnia wykorzystania kredytu przyjmuje się oprocentowanie równe sumie stawki WIBOR 3M ustalonej na dwa dni przed wykorzystaniem kredytu bądź jego transzy i marży banku ustalonej w przedłożonej ofercie. 11. Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do trzech dni roboczych po podpisaniu umowy kredytowej w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31 grudnia 2018 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. 13. Zamówienie nie jest objęte zakresem porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA). 14. W uzasadnionych sytuacją Zamawiającego przypadkach, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu maksymalnie o kolejne 36 miesięcy. W tym przypadku strony bez kosztów obciążających Zamawiającego dokonują zmian „harmonogramu spłat rat kapitałowych” oraz ponownego przeliczenia równych, kolejnych rat liczonych od kwoty kredytu pozostałego do spłaty. 15. Jako prawne zabezpieczenie kredytu strony ustanawiają weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Kontrasygnata skarbnika zostanie złożona na umowie kredytowej oraz na deklaracji wekslowej ze wskazaniem, iż złożony podpis skarbnika Gminy Lubowidz stanowi wyłącznie kontrasygnatę dokonaną w trybie art. 46 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym , w związku z art. 262 ust 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych / Dz.U. z 2016r. poz. 1720 z póź. zmian.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. , poz. 128 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na 3 dni przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do złożenia wykazu osób, które będą realizować wyszczególnione w SIWZ w pkt.5.7. prace, wraz z zaświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.uglubowidz.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielającą pełnomocnictwa lub przez notariusza. Szczegółowy wykaz dokumentów zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach