Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 900 000,00zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2017 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

Gmina Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05252 Dąbrówka, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7578002, 7578077 , fax. 297 578 220
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrówka
    ul. T. Kościuszki 14
    05252 Dąbrówka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7578002, 7578077, fax. 297 578 220
    REGON: 53369900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowka.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 900 000,00zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2017 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę, którego przedmiotem jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 900 000,00zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2017 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 1. Kwota kredytu: 3 900 000,00zł. 2. Okres kredytowania: do dnia 31 grudnia 2024 roku. 3. Termin wykorzystania kredytu: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2017 r. 4. Spłata kapitału w następujących ratach i terminach: - 14 ratach półrocznych do dnia 30-go każdego miesiąca kończącego półrocze kalendarzowe, z tego: 2 raty po 2 500,00zł w 2018 roku, w 2 raty po 60 000,00 złotych w roku 2019, 2 raty po 60 000,00 złotych w roku 2020, 2 raty po 150 000,00 złotych w roku 2021, 2 raty po 175 000,00 złotych w roku 2022, 2 raty po 750 000,00 złotych w roku 2023; 2 raty po 752 500,00zł w roku 2024. Spłata odsetek półroczna, na ostatni dzień miesiąca kończącego półrocze, począwszy od I półrocza 2018 roku. 5. Do obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 21 listopada 2017 r. Oprocentowanie stanowić będzie sumę marży banku, niezmiennej przez cały okres trwania umowy i stawki WIBOR. Sposób przyjmowania stawki WIBOR w całym okresie kredytowania będzie polegał na przyjęciu stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia kończącego każde półrocze roku kalendarzowego. Zamawiający zastrzega sobie: - możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu i bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu, - zmianę terminów spłat rat kredytu. Niniejsze uprawnienia Zamawiającego nie stanowią podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu. Uchwały budżetowe aktualne i z lat poprzednich oraz podstawowe informacje o Zamawiającym dostępne są na stronie internetowej www.bip.dabrowka.net.pl Dokumentacja księgowa udostępniana w siedzibie Zamawiającego z możliwością wykonania kopii – za pośrednictwem Skarbnika – Agnieszka Adam, tel. 29 642 82 67 Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek , jeśli wykaże że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności określonych przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe tj. decyzję Prezesa narodowego Banku Polskiego lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego w zakresie działalności bankowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Sposób wyliczenia odsetek od kredytu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach