Gmina Widawa ogłasza przetarg
- Adres: 98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki 10
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6721034
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Widawa
ul. Rynek Kościuszki 10 10
98-170 Widawa, woj. łódzkie
tel. 043 6721034
REGON: 00054779600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.widawa.finn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 200 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2009 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy złotowy w łącznej wysokości 2 200 000 zł (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych ) zgodnie z uchwałą Nr XXIX/182/09 Rady Gminy Widawa z dnia 16 lipca 2009 roku na finansowanie planowanego deficytu budżetu na 2009 r oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek. Szczegołowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punkcie 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamowienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym iosobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24,ust.1, pkt.1-10, ust.2, pkt.1-4 ; 5. Wykonawcy - Banki działają na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1999 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (według załączonego druku) /zał. nr 2 /; 2. Upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy - Pełnomocnictwo /zał. wykonawcy/; UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów; 3. Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków /zał. wykonawcy/; - bank powołany na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe - odpis aktualny z Krajowego Rejestru Sądowego(wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /zał. wykonawcy/; 4. Oświadczenie, według załączonego wzoru zał. nr 1 że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2/; Wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /zał. wykonawcy/. b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /zał. wykonawcy/. c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy - prawo zamówień publicznych /dotyczy podmiotów zbiorowych o których mowa w art. 2 Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. nr 197 poz. 1661 (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /zał.wykonawcy/. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 8.3. i pkt. 8.4 a,b,d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne alboż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. /zał. wykonawcy/ 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 8.5 oraz 8.4 c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania /zał. wykonawcy/ 7. Wzór umowy umożliwiający późniejsze podpisanie umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.widawa.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2015-09-09 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2014-09-11 - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1.384.200,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2013-08-29 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2013-07-18 - Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań finansowych
Dodano: 2012-11-16 - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1.560.000,00 zł na spłatę wczesniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2012-10-08 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2012-06-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego - w transzach - w wysokości 1 356 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań, w związku z planowanymi inwestycjami gminnymi w 2012 roku.
Dodano: 2012-01-24 - Udzielenie kredytu długotermiowego
Dodano: 2011-11-28 - Przetarg na udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2011-09-16