Przetargi.pl
„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 950.000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2020 rok”

Urząd Gminy Dzierzgowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-520 Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6533012 , fax. 0-23 6533226
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dzierzgowo
    ul. T. Kościuszki 1
    06-520 Dzierzgowo, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6533012, fax. 0-23 6533226
    REGON: 56915501300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 950.000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2020 rok”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2020 rok związanego z dofinansowaniem zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Dzierzgowo zgodnie z poniższymi postanowieniami: 1. Maksymalna wysokość kredytu długoterminowego wynosić będzie 950.000,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 zł). 2. Kredyt postawiony będzie do dyspozycji zamawiającego w jednej transzy na podstawie dyspozycji uruchomienia złożonej przez Zamawiającego. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu . 4. Okres kredytowania ustala się na lata 2020-2029. Spłata kapitału nastąpi w okresie 10 lat począwszy od roku 2020. Karencja w spłacie do dnia 29.09.2020 r. 5. Spłata kapitału nastąpi w 38 ratach płatnych co trzy miesiące począwszy od 30.09.2020 r. płatnych do ostatniego dnia roboczego kwartału w następujących kwotach: • 2020 rok – 50 000,00 zł • 2021 rok – 100 000,00 zł • 2022 rok – 100 000,00 zł • 2023 rok – 100 000,00 zł • 2024 rok – 100 000,00 zł • 2025 rok – 100 000,00 zł • 2026 rok – 100 000,00 zł • 2027 rok – 100 000,00 zł • 2028 rok – 100 000,00 zł • 2029 rok – 100 000,00 zł 6. Naliczanie odsetek dokonuje się w okresach 3-miesięcznych (I -III, IV-VI, VII-IX, X-XII), od rzeczywistego salda, wg kalendarza rzeczywistego (365/366 dni). 7. Okresy odsetkowe dotyczące roku 2020 liczone będą od dnia wypłaty środków do końca tych okresów. Naliczenie odsetek następuje od uruchomionej kwoty kredytu. 8. Spłata odsetek od kredytu w latach 2020-2029 następować będzie w terminie do 30-ego dnia miesiąca po zakończeniu okresu odsetkowego, na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy. Jeżeli 30-ty dzień miesiąca przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, spłata nastąpi w następnym dniu roboczym po tym terminie. 9. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M oraz stałą marżę Wykonawcy określonej w ofercie przetargowej (obejmującej łącznie wszystkie prowizje i marżę banku). 10. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane będą w PLN. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz przesunięcia terminu spłaty poszczególnych rat kapitałowych w całym okresie objętym umową, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 12. Wykonawca wyda bezpłatne zaświadczenie w zakresie terminowości spłaty kredytu i przebiegu współpracy, na wniosek Zamawiającego. 13. Zabezpieczenie stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz.U. z 2019 r., poz.2357 ze zm.), a w przypadku określonym w artykule 178 ust.1 ustawy – prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy – Prawo bankowe, lub w przypadku banków przekształconych z państwowych – pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów, lub w przypadku zagranicznych instytucji finansowych w rozumieniu ustawy –Prawo bankowe – w miejsce w/w dokumentów należy przedłożyć odpowiedni dokument z kraju (siedziby) Wykonawcy, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Finansowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej. (W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, 2) Wykonawca, który polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach