Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 6 800 000 zł (sześć milionów osiemset tysięcy zł).

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 6 800 000 zł (sześć milionów osiemset tysięcy zł).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w rozumieniu art. 69 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) w kwocie 6 800 000 zł (sześć milionów osiemset tysięcy zł) zaciąganego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. 2) Kredyt będzie udzielony i rozliczany w złotych polskich. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dowolnej części lub całości kwoty kredytu. 4) Nominalny okres spłaty kredytu wynosi 9 lat (2020-2028). Spłata będzie następowała w terminach i kwotach określonych w druku Nr 1 do niniejszej SIWZ. W przypadku rezygnacji przez zamawiającego z dowolnej części kwoty kredytu harmonogram spłaty ulegnie zmianie. Nowe transze spłat oraz terminy zostaną uzgodnione pomiędzy stronami po dokonaniu wypłaty ostatniej transzy kredytu. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w trakcie obowiązywania umowy, dokonania zmian w harmonogramie spłaty kredytu ustalonego w druku Nr 1. Wszystkie ewentualne zmiany będą dokonywane po uprzednim uzgodnieniu nowego harmonogramu spłaty kredytu pomiędzy stronami umowy. Przesłanką do zmiany harmonogramu spłaty kredytu będą uwarunkowania wynikające z obowiązku zachowania przez zamawiającego wymogów zawartych w art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 869 z późn.zm.). 6) Zamawiający zastrzega sobie (bez uprzedniej dyspozycji) możliwość wcześniejszej spłaty (w dowolnym terminie) całości lub części kredytu wraz z należnymi odsetkami naliczonymi do dnia dokonania wcześniejszej spłaty bez żadnych dodatkowych kosztów (prowizji, opłat itp.). 7) Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stopie procentowej WIBOR 1M oraz stałej marży banku. 8) Wykonawca przez cały okres kredytowania nie będzie pobierał żadnych dodatkowych prowizji, opłat itp. poza wskazanymi w złożonej ofercie. Marża banku będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy. 9) Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od niewykorzystanej części kredytu. 10) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobrania przez bank prowizji/opłaty za udzielenie kredytu (lub jakiejkolwiek innej prowizji/opłaty pobieranej przez bank w związku z zawieraną umową kredytową i/lub uruchomieniem kredytu). Oferta, w której przewidziana zostanie prowizja/opłata zostanie odrzucona. 11) Wykorzystanie kredytu będzie następowało na podstawie dyspozycji zamawiającego. 12) W związku z przeznaczeniem kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów, na żądanie wykonawcy zamówienia, zamawiający przedstawi stosowne umowy kredytowe. Niniejszy kredyt będzie mógł być rozliczony rozchodami wykonanymi w 2019 r. przed zawarciem umowy na niniejszy kredyt. 13) Wypłata transzy kredytu nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego od dnia przedłożenia dyspozycji przez zamawiającego na rachunek podstawowy Gminy Miasto Biłgoraj Nr 09 1020 5385 0000 9502 0004 2275. 14) Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31 grudnia 2019 r. 15) Spłata odsetek będzie następowała w następujący sposób:  wykonawca będzie naliczał odsetki i każdorazowo informował zamawiającego na piśmie lub na podany odrębnie adres poczty elektronicznej w okresach miesięcznych począwszy od pierwszego dnia rozdysponowania jakiejkolwiek kwoty kredytu,  odsetki będą płatne 20-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Pierwszy termin spłaty odsetek będzie przypadał 20 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym wykorzystano jakąkolwiek kwotę kredytu.  odsetki nie mogą podlegać kapitalizacji. 16) Prawne zabezpieczenie kredytu będzie stanowił weksel własny in blanco wystawiony przez zamawiającego wraz z deklaracja wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: z odrębnych przepisów: Dla wykazania spełniania warunku wymagane jest: – zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, jak również realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t. jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wraz z formularzem cenowym 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach