Gmina Radomyśl nad Sanem ogłasza przetarg
- Adres: 37-455 Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8454328 , fax. 015 8454302
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl nad Sanem
ul. Rynek Duży 7 7
37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
tel. 015 8454328, fax. 015 8454302
REGON: 83040912300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2 600 000 zł z przeznaczeniem na: - finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 2 080 925 zl -spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i kredytów w kwocie 519 075 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 600 000 zł z przeznaczeniem na: - finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 2 080 925 zł, - spłata wcześniej zaciągniętych zobowiązań i kredytów w kwocie 519 075 zł. 3.2.Uruchomienie kredytu jednorazowo po podpisaniu umowy. 3.3. Czas trwania umowy kredytowej: od dnia podpisania umowy o kredyt do 31.12.2019 r. 3.4. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco 3.5. Spłaty kredytu: a) roczny okres karencji do 31.12.2010 r. b) pierwsza spłata kapitału nastąpi: do 31.01.2011 r. c) harmonogram spłat kredytu: - 2010 rok - okres karencji - w 2011 roku - kwota 288 000 zł - w 2012 roku - kwota 288 000 zł - w 2013 roku - kwota 288 000 zł - w 2014 roku - kwota 288 000 zł - w 2015 roku - kwota 288 000 zł - w 2016 roku - kwota 288 000 zł - w 2017 roku - kwota 288 000 zł - w 2018 roku - kwota 288 000 zł - w 2019 roku - kwota 296 000 zł d) spłaty rat: w ratach miesięcznych, równych, na koniec każdego miesiąca. 3.6. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. 3.7. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR 3 M (miesiące: IX, X, XI) + marża. 3.8. Odsetki płatne miesięczne na koniec każdego miesiąca. 3.9.Możliwość wcześniejszych przed ustalonym terminem spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat (prowizji) i konieczności informowania banku. 3.10. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.11. Miejsce wykonania zamówienia: bank - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu , określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-4 : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych c) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją. 2). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument o którym mowa powyżej w pkt 2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którm mowa w pkt 2 może być przedstawiony w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.2 Wykonawca zastępuje te dokumenty - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument o którym mowa powyżej powinien być złożony w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa Obsługa Budżetu Powiatu Kolbuszowskiego i Jednostek Organizacyjnych Powiatu
Dodano: 2016-07-20 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka
Dodano: 2016-07-05 - Usługi bankowe świadczone dla Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 48 miesięcy
Dodano: 2016-06-28 - Wybór banku prowadzącego obsługę bankową Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
Dodano: 2016-06-28 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy.
Dodano: 2016-04-14 - Bankowa obsługa budżetu Miasta Leżajska oraz miejskich jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-03-31 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek podległych Gminy Osiek Jasielski
Dodano: 2016-03-21 - Obsługa bankowa płatności masowych Miasta Stalowa Wola poprzez rachunki wirtualne
Dodano: 2016-02-19 - Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Grodzisko Dolne wraz z obsługą budżetów jednostek budżetowych
Dodano: 2015-12-08 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Sanok
Dodano: 2015-12-03