Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg
- Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 277 27 27 , fax. 63 277 26 69
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21
62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
tel. 63 277 27 27, fax. 63 277 26 69
REGON: 52462500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupca.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Miejskiej Słupca - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa obejmująca udzielenie długoterminowego kredytu . 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 6.737.748,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego ( przeznaczonego na budowę krytej pływalni w Słupcy). Szczegółowe warunki zamówienia: a) Kwota kredytu: 6.737.748,00 PLN; uruchomienie w dwóch transzach : - pierwsza do 15.08.2019r. w kwocie 2 000 000,-zł - druga w kwocie 4 737 748,00zł uruchomiona do dnia 30 listopada 2019r. b) okres kredytowania od dnia uruchomienia środków do dnia 31.12.2033r.,tj do dnia ostatecznej spłaty kredytu ; c) oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy procentowej; odsetki naliczane będą wg następującego wzoru : WIBOR 1M plus/minus stała marża proponowana przez Bank, niezmienna w okresie obowiązywania umowy; d) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego kwartału ustalona w oparciu o stopę WIBOR 1M. Stawka WIBOR ustalona będzie w terminie przypadającym na 2 dni robocze przed 20-tym dniem miesiąca kalendarzowego, w którym przypada płatność odsetek, powiększona bądź pomniejszona o marżę Wykonawcy; e) uruchomienie kredytu następować będzie w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 45 8542 0001 0024 3377 0003 6753, płatnych (przelanych)po otrzymaniu zlecenia Zamawiającego , nie później niż 30.11.2019r.; f) formą zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego będzie weksel in blanco podpisany przez Burmistrza Miasta z kontrasygnatą Skarbnika Miasta, również umowa kredytowa i deklaracja wekslowa będą podpisane przez Burmistrza Miasta oraz kontrasygnowane przez Skarbnika Miasta; g) spłata kredytu : - kwartalnie w ratach kapitałowych , począwszy od 31.03.2020r. sposób spłaty rat kapitałowych : w 56 ratach kapitałowych; -55 rat po 120.065,00zł każda, płatnych kwartalnie do ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał, począwszy od 31.03.2020r., ostatnia rata płatna 31.12.2033r.(przy założeniu wykorzystania całości kredytu i przy założeniu okresu kredytowania od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2033r., ostatnia(56ta) rata w kwocie 134.173,00zł, - okres karencji w spłacie rat kapitałowych: do dnia 31.12.2019 roku (pierwsza rata płatna w dniu 31.12.2019 roku), h) spłata odsetek: - odsetki płatne będą kwartalnie od faktycznie wykorzystanych środków; - spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kalendarzowym miesiąca kończącego każdy kwartał (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień), a jeżeli ostatni dzień kalendarzowy przypada na dzień ustawowo wolny od pracy spłata odsetek będzie następowała w następnym dniu roboczym (nie dotyczy to grudnia), - spłata rat odsetkowych rozpocznie się w dniu 31.12.2019 roku zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; Oprocentowanie ma charakter zmienny wg stawki WIBOR 1M. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M zostanie ona, za porozumieniem stron zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M albo stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M bez kosztów obciążających Zamawiającego, i) prowizja bankowa za udzielenie kredytu(ewentualnie jej brak) oraz stała marża banku: według złożonej oferty, -prowizja od udzielonego kredytu( o ile będzie naliczana) płatna będzie w dniu 31.12.2019 roku wraz z pierwszą ratą odsetkową, -kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. j)ostateczny termin wykorzystania kredytu: 30 listopada 2019r. k)przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. l)za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich rat odsetkowych oraz prowizji. Ł)do celów obliczenia ceny kredytu podanej w ofercie służącej do porównania złożonych ofert należy przyjąć założenia: rok = 360 dni, każdy miesiąc = 30 dni, WIBOR 1M na dzień 24.06.2019r. tj. 1,64. m)Zamawiający zastrzega sobie prawo : - do nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, - w przypadku nie wykorzystania całej wartości kredytu możliwość zwrotu środków pieniężnych bez płacenia odsetek oraz ponoszenia dodatkowych opłat i kosztów - możliwość wcześniejszej spłaty kredytu – odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, - prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związanych z obsługą udzielonego kredytu, w szczególności związanych z realizacja postanowień opisanych w przedmiocie zamówienia (przyjmowanie dyspozycji od Zamawiającego odnośnie transz kredytu, wyliczanie należnych odsetek, informowała o bieżącym stanie kredytu itp.) - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5) Zamawiający może odstąpić od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca nienależycie wykonuje Umowę, w szczególności gdy zwłoka w wykonywaniu obowiązków, o których mowa w ust. 2, 3, przekroczy 21 dni. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Wymagania Zamawiającego o których mowa w art. 29 ust 4 (art. 36, ust. 2 pkt 9) – Zamawiający nie określa tego typu wymagań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz.2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 600 000,00 zł dla Gminy Gniezno
Dodano: 2024-03-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2024-02-20 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.400.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu
Dodano: 2024-01-15 - Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 950 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2024-01-10 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4.300.000 PLN
Dodano: 2023-12-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000,00 zł
Dodano: 2023-12-04 - ,,Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na finansowanie deficytu budżetu Gminy Lipka’’
Dodano: 2023-11-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Miejskiej Słupca
Dodano: 2023-11-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2023-10-24 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gizałki
Dodano: 2023-10-09