Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego do kwoty 2.600.000,00 PLN

Gmina Augustów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, Mazurska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6433056, 6433771, , fax. 876 432 903
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Augustów
    Mazurska 1c
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 087 6433056, 6433771, , fax. 876 432 903
    REGON: 79067092900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego do kwoty 2.600.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2 600 000,00 PLN (słownie: dwa miliony sześćset tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Augustów w 2019 roku, zgodnie z Uchwałą Nr IX/104/19 Rady Gminy Augustów z dnia 07 października 2019 roku. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego, z dwudniowym wyprzedzeniem, na rachunek podstawowy budżetu, jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2019 roku. 3. Okres kredytowania od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2027 roku. 4. Spłata kwoty kredytu następować będzie od 31stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2027 roku w następujących ratach miesięcznych: - w roku 2020: I rata - 27.400zł - w pozostałym okresie, tj. 95 rat po 27.080zł 5. Karencja w spłacie kapitału do 31 stycznia 2020 roku. 6. Spłata odsetek będzie następowała w okresie kredytowania w okresach miesięcznych, począwszy od miesiąca, w którym nastąpi udzielenie kredytu. 7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny ,,in blanco”, wraz z deklaracją wekslową, wystawiony przez Zamawiającego. Skarbnik Gminy złoży na wekslu kontrasygnatę. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 777 kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1460) 9. Oprocentowanie kredytu: stawka WIBOR 1 M + marża Wykonawcy stała przez cały okres kredytowania. Wysokość stopy WIBOR 1M, obowiązującej w danym miesięcznym okresie obrachunkowym, ustalana jest przed jego rozpoczęciem jako zmienna co miesiąc stawka WIBOR 1 M, odczytana każdorazowo z ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego, będącego jednocześnie ostatnim dniem danego okresu obrachunkowego. Zmiana oprocentowania następować będzie pierwszego dnia miesiąca po zakończeniu okresu obrachunkowego. Zawiadomienie o wyliczeniu odsetek Wykonawca doręczy Zamawiającemu minimum na 7 dni przed terminem płatności drogą pocztową bądź elektroniczną. 10. Odsetki od wykorzystanego kredytu są płatne miesięcznie do końca każdego miesiąca. 11. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok obrachunkowy liczy 365 dni a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 12. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że ustalony termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytowej. 13. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż oprocentowanie kredytu. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z całości lub części przyznanego kredytu, bez dodatkowych opłat i prowizji. 15. Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 16. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą liczone od faktycznego zadłużenia. 17. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej (PLN). 18. Uruchomienie kredytu nastąpi w terminie maksymalnie 2 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do dnia 31 grudnia 2019 roku na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 66
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizacje usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 roku poz. 1876 z późn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (np. wg wzoru formularza nr 5 do siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą należącym do tej samej grupy kapitałowej nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach