Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego

Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48632885910 , fax. +48632885940
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
    Kawęczyn 48
    62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
    tel. +48632885910, fax. +48632885940
    REGON: 31101948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych 00/100) jako źródło pokrycia deficytu budżetu w 2020 roku. a) Kredyt zostanie pobrany w jednej transzy w terminie do 30 listopada 2020 r. Wymagany przez Zamawiającego termin postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego wynosi do 5 dni roboczych od dnia złożenia wniosku o wypłatę. b) Spłata kredytu nastąpi w latach 2021 - 2028 z dochodów budżetu Gminy Kawęczyn zgodnie z harmonogramem spłat: 2021 r. – 250 000,00 zł. 2022 r. – 250 000,00 zł. 2023 r. – 250 000,00 zł. 2024 r. – 250 000,00 zł. 2025 r. – 250 000,00 zł. 2026 r. – 250 000,00 zł. 2027 r. – 250 000,00 zł. 2028 – 250 000,00 zł. c) Okres spłaty kapitału od 31 marca 2021 r. do 31 grudnia 2028 r. w każdym roku kwartalnie do ostatniego roboczego dnia miesiąca kończącego kwartał z możliwością wcześniejszej spłaty w każdym momencie (nie tylko ostatniego roboczego dnia miesiąca kończącego kwartał)w kwocie: - po 62 500,00 zł /kwartał. Szczegółowy zakres i opis prac będący przedmiotem zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykaże że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności objętej zamówieniem tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (tj. Dz.U.2020.1896 t.j. z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed wejściem w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe, a w przypadku banków państwowych pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów z podaniem rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowny dokument. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty - (wzór załącznik nr 1 do SIWZ) b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane, c) oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (składane wraz z ofertą jeżeli dotyczy) Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej otwartych ofert, określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2020 roku poz. 1076 ze zm.), wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich odrębnie). Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej. Zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego wg wzoru załącznik nr 4 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach