Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 2.000.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w budżecie gminy na 2020 rok deficytu w związku z ubytkiem w dochodach Gminy Wyszków bedącym skutkiem COVID-19

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 424 201 , fax. 297 424 209
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 424 201, fax. 297 424 209
    REGON: 52493800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 2.000.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w budżecie gminy na 2020 rok deficytu w związku z ubytkiem w dochodach Gminy Wyszków bedącym skutkiem COVID-19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wysokość kredytu: 2.000.000,00 zł. 2) Okres karencji w spłacie kapitału: od dnia uruchomienia do dnia 30.03.2021 r. 3) Okres kredytowania obejmuje lata 2020-2028 łącznie z okresem karencji, okres spłaty kapitału przypada na lata 2021-2028. 4) Spłata odsetek od wykorzystanej raty kredytu w okresach miesięcznych, począwszy od miesiąca w którym uruchomiono transzę kredytu. 5) Spłata kapitału w 32 ratach kwartalnych (płatnych do ostatniego dnia każdego kwartału w okresie 30.03.2021 -31.12.2028.) zgodnie z załączonym Harmonogramem spłat. 6) Zabezpieczenie kredytu (wyłącznie) w formie weksla in blanco. 7) Prowizja maksymalnie 0,25% od uruchomionej (tj. przelanej na konto zamawiającego) kwoty kredytu. Prowizja od uruchomionej kwoty kredytu zostanie naliczona na koniec miesiąca w którym nastąpi uruchomienie kredytu. Zamawiający zapłaci prowizję w ciągu 14 dni od otrzymania naliczenia. 8) Przewidywana data uruchomienia kredytu: 21.12.2020 r. Ostateczne uruchomienie kredytu do 28.12.2020r. 9) Odsetki. Odsetki od kredytu będą zmienne i będą składały się ze stopy WIBOR 3M oraz ze stałej w okresie kredytowania marży banku. Odsetki będą płatne w okresach miesięcznych. 10) W umowie zostaną zawarte n/w zapisy:  Zamawiający ma możliwość rezygnacji z określonej (niewykorzystanej) kwoty kredytu w terminie do dnia 28.12.2020 r. bez dodatkowych opłat.  Zamawiający ma możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat,  Prowizja jest naliczana od uruchomionej (tj. przelanej na konto zamawiającego kwoty) kredytu.  Bank zobowiązuje się, że nie będzie naliczała ani pobierał innych opłat i prowizji związanych z przedmiotem zamówienia poza prowizją oraz odsetkami od kredytu, 11) Ogólne zasady określania ceny oferty 1) Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę, obejmującą całkowity koszt zaciągnięcia kredytu na którą składają się: prowizja i odsetki. 2) Prowizja od kredytu nie może przekroczyć 0,25 % kwoty uruchomionego kredytu. Na potrzeby obliczenia ceny przyjmuje się maksymalną kwotę kredytu. 3) Odsetki od kredytu będą zmienne i będą składały się ze stopy WIBOR 3M oraz ze stałej w okresie kredytowania marży banku. Odsetki będą płatne w okresach miesięcznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2357).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Formularz oferty. 3.2. Formularz cenowy. 3.3. Harmonogram.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach