Przetargi.pl
Udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej jako dodatkowe zabezpieczenie prawidłowej realizacji zwiększonego po alokacji kontraktu dot. Projektu pn. Kapitał dla przedsiębiorczych, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Chopina 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7881850 , fax. 017 7881864
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A.
    ul. Chopina 18 18
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7881850, fax. 017 7881864
    REGON: 69002456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej jako dodatkowe zabezpieczenie prawidłowej realizacji zwiększonego po alokacji kontraktu dot. Projektu pn. Kapitał dla przedsiębiorczych, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.2 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej w wysokości 9.611.094,63 zł jako dodatkowe zabezpieczenie prawidłowej realizacji zwiększonego po alokacji kontraktu dot. Projektu pn. Kapitał dla przedsiębiorczych, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zabezpieczenie kontraktu będzie obowiązywało w okresie do 30.09.2011r. Beneficjentem udzielonej gwarancji ubezpieczeniowej będzie Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i przekazania Zamawiającemu przedmiotowej gwarancji w dniu zawarcia przez strony umowy. Zamawiający zaakceptuje następujące formy zabezpieczenia wystawionej gwarancji ubezpieczeniowej (jedno, część lub wszystkie): weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, poddanie się pod dobrowolną egzekucję zgodnie z przepisami kodeksu Postępowania Cywilnego (art. 777 KPC). Gwarancja ubezpieczeniowa będzie nieodwołalna, tzn. nie będzie mogła być wycofana przez Wykonawcę, bez pisemnej zgody Zamawiającego. Prowizja należna za udzielenie gwarancji zostanie wpłacona jednorazowo po podpisaniu przez Zamawiającego umowy o udzielenie gwarancji i otrzymaniu dotacji rozwojowej na realizację kontraktu, jednak nie później niż do 31.12.2009r. Wystawiona gwarancja musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Beneficjentem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665154117
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy - Formularz Nr 2 c) oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy - Formularz Nr 3 Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 5.1 siwz dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia; e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach